Goed Nieuws!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Goed Nieuws!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 09:03

Gisteravond heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb Imker gezadeld.... toen ben ik naar een vriendin van mij vertrokken (Imker aan de hand) met een omheinde buitenbak met goede bodem OK dan! en daar ben ik weer op Imker gaan zitten.
Wat een fijn gevoel was dat, zeg!!!

Hij was niet echt voor het been Bloos , maar goed, dat kan ook niet echt na een week of 5 niets gedaan te hebben en daarvóór al 2 maanden af en toe een stukje stappen. Maar nageeflijk was hij wel, hij liep lekker ontspannen, rug los, oortjes erop!!
We hebben een kwartiertje ofzo gestapt en tijdens dat kwartier heeft hij maar 1x een poging ondernomen, naja, een zwakke poging, om iets van een stuiter te laten zien. Hij was meteen weer onder controle.

Vandaag laat ik hem aan de hand stappen en dan ga ik morgen weer een stukje rijden.
Ik ben echt zo blij, dat kun je je bijna niet voorstellen!!! Hyper!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 12:06

Mies2, lees dit maar eens, daar staat ook een link in naar alle andere Imker-ellendetopics: [VvdD] De nieuwe schoenen van Prins Imker

Imker stond gister wel raar te kijken, toen ik ineens met zadel en hoofdstel aan kwam dragen, maar hij vond het volgens mij maar wát leuk!!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 15:10

Ojee, vandaag kwam de rekening van de kliniek.
Dat was wel even slikken. Ik kan jullie wel vertellen dat Imker een duur paard aan het worden is... Bloos potjeverdorie, die artsen hebben een goede rekenvinger!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 22:00

Nog fijner: donderdag kan ik bij de stalhouder van Ethelate even rijden. Het is even op en neer met de trailer, maar dan heb ik ook wel een goede binnenbak ter beschikking. Echt aardig van hem!!

Ik ga liever nog niet zomaar buiten erop zitten, gezien zijn explosie van vanmiddag... Bloos!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 07:44

Gisteravond dacht ik daar anders over: ik had hem (stoute ikke) in een miniweitje gezet, van 4x4.
Ineens hoorde hij Vienna hinikken en mooi dat meneer alle rare capriolen uitgehaald heeft, die op zo'n klein stukje grond mogelijk zijn. Hij ging tekéér!!! 'k Dacht dat hij erin bleef steken, zo gek deed hij.
Na een minuut of 5 mocht ik hem pakken en heb ik even 'foei' gezegd Knipoog , waarna we maar weer naar huis gewandeld zijn.
Vandaag maar weer aan de hand stappen en morgenvroeg naar Heeswijk! OK dan!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, goesju, J30d, Linde_C, marinst, Marlou91, paard1970, Raineri, redbutton, Zippo_M en 134 bezoekers