Par is verhuist !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Par is verhuist !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 20:01

Na de keuring zaterdag, de opening van de winkel zondag nu eindelijk de maandag aan de beurt.
Par haar verhuizing naar stal Hoogerbrugge.

Om half 12 aan het laden geslagen, mevrouw stribbelde wat tegen, had vast zaterdag nog in haar hoofd zitten, maar met longeertouw was dit zo opgelost en konden we vertrekken.

Bij aankomst een kletsnatte Par uit de trailer getrokken, hoezo zenuwachtig?
Ze mocht meteen het land in, bij 7 andere paardjes.
Natuurlijk renden ze met zijn allen de wei door, Par stond stil keek eens om haar heen en bedacht zih dat deze wel erg groot waren Haha!
En kwam als een gek terug rennen.
Ze waren redelijk rustig dus ik ging wat spullen ophalen bij de oude stal, terug gekomen even Par eruit gehaald en ondergespoten met anti vlieg want die zaten allemaal op haar.

En weer de wei in, want ze heeft lekker een maand vrij.
Komt er een oudere merrie uit de groep toch met een lelijk gezicht en opgetrokken lippen op haar af stuiven, en de rest er gelijk achteraan.
Par was even gelijk de weg kwijt, begon te racen, rende het eerste touwtje aan gort, en sprong over het tweede heen Bloos!
Meteen naar de overkant van het paadje waar een fjord en grote bruine merrie stonden.

Par even apart gezet, de eigenaresse van de fjord en grote bruine gebelt en gevraagt of ze daar bij zou mogen, ze had nu niets ana het gebeuren overgehouden maar als ze dit vaker zouden doen moest het wel ene keer fout gaan.

En dat mocht!!
Dus Par in het andere land gegooid *ze hebben daar veel verschillende landen en lekker veel ruimte* en het was meteen liefde, de fjord liep een half uur achter haar kont aan en wou kroelen, de grote bruine was vanaf het begin al geweldig want daar begon ze ook mee te kroelen.

Ze staat nu gelukkig helemaal vakantie te houden, vriendjes erbij, gras en ruimte zat, lekker zonnetje, zie je over een maand wel weer baasje Haha!

Beetje lang verhaal geworden maar was dan ook best geschrokken van haar door het draad door actie Bloos

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:10

Gelukkig maar dat de verhuizing ook allemaal uiteindelijk goed is afgelopen
Pfff wel weer een spannend moment ertussen, maarja anders zou het Par ook weer niet zijn he Knipoog *grapje* Haha!

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:24

Jij en Par maken wat mee Sily Haha!. Is stal Hoogerbrugge een beetje in de buurt? Ik ken hem helemaal niet Lachen. In ieder geval heel veel plezier daar!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:34

Het zou Par ook niet zijn he Verward Verward


Haha! Haha! Haha!

Fijn dat ze het naar haar zin heeft meid

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:35

Nou, dat waren dan de dingen waar je je zo druk om maakte!! Allemaal supergoed gegaan!! Knipoog

Hartstikke goed toch!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:03

Fjorden zijn altijd zeer gastvrij Haha!


Leuk dat ze het naar der zin heeft

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:46

Echt een par actie.
Fijn dat het voor de rest goed is gegaan en dat ze vriendjes heeft.
Ik hoop dat jullie het naar jullie zin gaan hebben daar.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 22:37

Ja idd dit weekend was een zenuwe weekend maar is allemaal goed gekomen.

Viking is maar goed ook hoor dat fjorden zo braaf zijn Haha! Denk dat Parretje na nog een we krijgen je wel actie het helemala gehad zou hebben Ach gut
Het is ook zo'n heerlijk stress kipje he Haha!

Heb trouwens op de nieuwe stal de bekende opmerking al gehad hoor

Mooie haf, maar zou helemaal gek worden van dat zenuwachtige Haha!

En dat terwijl ze nog heel erg meeviel op de poetsplaats Tong uitsteken
Is trouwens wel apart om te horen, ik heb weleens zoiets van joh meid doe toch normaal, maar ben er aardig aan gewend.

Promptertje, moet eerlijk toegeven dat mijn leven niet meer saai is geweest sinds Par er is.
Die knol heeft altijd wel wat Lovers

Loontje, Kim en Ineke jullie zijn gewoon bevooroordeeld, ze heeft heus niet altijd iets geks Schijnheilig Bloos

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:44

Hey wat leuk! Wij gaan per 1 september ook verhuizen naar de Hoogerbrugge. Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn koetje het gaat doen. In elk geval lekker dat Par op haar plekje staat met die bruine en die fjord!
Tot 1 september!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 22:46

Gaia ik weet het, jouw Tinkie komt naast mijn hafnaf te staan Haha!
Hoop dat ze in de groep iets rustiger reageren op die van jou Tong uitsteken

Promptertje Hoogerbrugge ligt trouwens schuin tegenover Prinsenstad.
Voor mij dus lekker in de buurt.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:57

Hihi, mijn ervaring van begin deze zomer is dat ze haar maar een eng bont monster vonden. Dus is vraag het me af! Ach we zien het wel.
Hopelijk kunnen onze monsters het samen goed vinden!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 22:59

gaia schreef:
Hihi, mijn ervaring van begin deze zomer is dat ze haar maar een eng bont monster vonden. Dus is vraag het me af! Ach we zien het wel.
Hopelijk kunnen onze monsters het samen goed vinden!


Mijn monster is neit zo moeilijk, die rent dus alleen maar hard weg als ze het eng vind hahahaha.
Ze hadden wel zoiets van oei nog een merrie tussen de kudde....hopen dat die andere twee ruinen zijn.
Natuurlijk heb ik ze meteen uit die droom geholpen Haha!

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:00

Oh, dat is zeker lekker in de buurt, en met veel land inderdaad. Heette die stal vroeger niet anders? En ze hebben nu zo'n leuk pad naast de rijksweg gemaakt, dat was er in mijn Prinsenstadtijd nog niet Lachen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 23:09

promptertje schreef:
Oh, dat is zeker lekker in de buurt, en met veel land inderdaad. Heette die stal vroeger niet anders? En ze hebben nu zo'n leuk pad naast de rijksweg gemaakt, dat was er in mijn Prinsenstadtijd nog niet Lachen.


Ik heb geen idee hoe het eerst heette Haha!
Land is echt geweldig, je kan alle kanten uit, echt lekker joh Haha!

En we kunnen idd nu langs het paadje wandelen en rijden OK dan!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 07:03

Heeeej Sil, ze loopt echt een cariere mis lees ik, ik zou gaan crossen, hihihi
Tsja tis altijd lastig met een bestaande kudde en een nieuw paard, ik weet er alles van (Tjo heeft er nog steeds de lidtekens van). Wel tof dat ze bij Tjardo mocht en Truus (dacht ik)...
Tjo komt per 5 september heb ik bedacht, heb 4 sept endurance in Holten dus om dr nou 3 dagen ervoor te verhuizen en dan meteen weer de hort op te gaan wordt ff teveel van het goede vrees ik dus wij komen dat weekend.
Veel plezier alvast en tot binnenkort, hihii

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:49

Ik ben echt benieuwd naar haar nieuwe plekkie hoor.

Na mijn vakantie kom ik het gauw bezichtigen en zal ook wel vaak worden. Ik mis haar nu wel een beetje hoor, dat ze niet meer tegenover mijn huis staat. Vind het wel jammer dat ik niet zomaar even langs kan komen lopen.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:49

Zo te lezen wordt dat echt een 'bokt stal"
Misschien een idee om van het najaar een buitenritje te maken met ze alleen.Voor am en mij is dat wel aan te rijden.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:05

Wat grappig dat je nu je Par bij Tjardo en Truus hebt staan.. Ik ken de eigenaresse.. *wat is de wereld toch klein Knipoog * Wil je haar de groetjes doen van mij??
Veel plezier daar...

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:06

heel veel plezier op je nieuwe stal, Syl! Ik hoop dat het een beter succes is dan die stal waar ik stond... Lin en ik komen jullie nieuwe stekkie snel bewonderen! en ook nog veel succes verder met jullie winkeltje. is het nog druk geweest?!

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:02

heej syl...

nou toch oook weer goed gekomen he Haha!
echt heeel leuk dat ze nu alweer vriendjes heeft gemaakt Haha!
ennuh kom vandeweek nog wel een keer "jou" Tong uitsteken winkeltje kijken...
was zondag zooo warm en had nog een verjaardag ook pff
spreek je snel doei doei

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 22:52

Is goed Patries Gezwellie Haha!


En Par heeft al echt vriendjes gemaakt met die 2 *zal haar trouwens de groeten doen Estragon * vandaag kwam ik aan en ze ging me negeren toen ik haar riep Verdrietig

Heb er wel wat knoflook doorgegooid, want er waren nogal wat vliegen.
Als je nu bij de wei komt ruik je citroen met knoflook, errug lekker Tong uitsteken

Stagave ik heb nog geen ik mis jullie smsjes gestuurt hoor Knipoog

Loontje, als Par tegen die tijd enigszins doenbaar is is dat wel een goed idee met zijn allen

Vippie de VA zei dat ze naar haar idee wel geschikt zou zijn voor endurance, geen idee waarom, zal wel zijn omdat ze niet van ophouden weet Tong uitsteken
En het is idd Truus, heel leuk en lief paard, zit echt geen greintje kwaad in, en helemaal de beste vriendjes met Par, normaal is Par wat lelijk tegen andere merries, maar deze mag alles bij haar doen Lovers

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:01

hejhej, leuk hoor nieuwe stal!!
Waarom eigenlijk een maandje pauze?? Scheve mond heb ik weer is wat gemist Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 23:04

Monster schreef:
hejhej, leuk hoor nieuwe stal!!
Waarom eigenlijk een maandje pauze?? Scheve mond heb ik weer is wat gemist Knipoog


Hahahahahaaha nee hoor niets gemist, Par heeft heel erg hard geoefent voor Dordrecht, tussendoor ook nog een overbelast/verdraaid achterbeen gehad en mag nu dus lekker met vakantie.
Gewoon wel verdiend even lekker op adem komen en dan vol goede moed weer beginnen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 07:44

Sily schreef:
Vippie de VA zei dat ze naar haar idee wel geschikt zou zijn voor endurance, geen idee waarom, zal wel zijn omdat ze niet van ophouden weet Tong uitsteken


Hihihi geen idee hoe de VA daarbij komt, dr is niet echt een maatstaf voor een endurance paard nl.... ik zou zeggen train gezellie mee na de winterstop, dan kom je er vanzelf achter Haha!
Tis een hele leuke bezigheid zo tussen de dressuur door, houd ze lekker ontspannen