poedersuiker Nic gaat waarschijnlijk weg :( :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

poedersuiker Nic gaat waarschijnlijk weg :( :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 19:02

Kreeg vandaag het bericht dat Nico's baasje een andere baan heeft.. in Amsterdam (daar woont ze ook, en Nic stond eigenlijk in Hilversum omdat ze in H'sum werkte), en dat Nic waarschijnlijk mee gaat Huilen
Ze vond het ook best moeilijk om te vertellen geloof ik. Toen ik net met Nico begon (alweer ruim 2.5 jaar geleden) had ik verteld dat al mn vorige verzorgponys verkocht waren, en toen had ze min of meer gezegd dat Nic noooit weg ging. Kon zij veel weten dat ze zou verhuizen en een andere baan zou krijgen

Maargoed, ze heeft de de keuze bij mij gelegd. Of hij gaat mee, of hij blijft hier staan. Als hij hier blijft staan dan komt zij wrs. op zondag, en de rest van de dagen is hij mijn zorg. Ik heb wel vaker een maand elke dag voor hem gezorgt, maar toen zat ik nog gewoon op de havo, nu ga ik een HBO doen. En ik weet helemaal niet of dat lukt met mn studie. Ik heb al van meerdere mensen een aanbod gehad om mee te helpen, en dat vind ik echt heel lief, maar ik kan toch niet elke keer iemand regelen als ik te druk heb ergens mee?? Als ik op vakantie ben, als ik ziek ben, als ik het de druk heb met mn studie... Ik weet dat er altijd wel een mouw aan te passen valt, maar ik vind het niet eerlijk tegenover Nic als ik straks niet genoeg tijd heb.

Het klinkt msischien heel dramatisch maar ik kan me op dit moment geen leven voorstellen zonder die gekke pony, ik ben helemaal gek van dat beest Verdrietig

Als hij weg gaat komt hij waarschijnlijk (nog niet helemaal zeker geloof ik) bij Stal Wennekers te staan, is dat een beetje makkelijk te bereiken met OV? Want dan kan ik hem zowieso nog 2 dagen in de week doen.. mocht zn eigenaresse dat willen.
Voor mij zou dit denk ik de beste oplossing zijn, en ik denk voor zn eigenaresse ook. Ik had al gezegd dat ik het niet eerlijk vond dat ik dan 6/7 dagen in de week voor Nico zorgde (en rijd), terwijl het haar pony is. Maar dat maakte haar verder niks uit, Nic is net zo goed mijn pony. Maar toch.

Nic is 24, nu al een aardige tijd kreupel, maar normaal kan ie gewoon nog vanalles. Ik zou moeten stoppen op de manege (springles), Nic mag niet meer springen, vinden trailers niks.. (we hebben er geeneens eentje), en anders heb ik op donderdag dus geen tijd. We hebben hier op stal geen bak met verlichting, dus 's avonds rijden kan ook niet (stal staat ook ongeveer midden in bos, zonder verlichting). Ik krijg gelukkig wel een scooter dus dat is alweer beter dan met de fiets. Verder is het een doe-het-zelf-stal. Zelf uitmesten, zelf voeren en binnenhalen. Dus ik kan niet zomaar een dag niet gaan.
Ik weet mijn rooster voor volgend jaar nog niet precies, daar hangt het ook heel erg van af. En de jaren daarop wordt het alleenmaar zwaarder, zou ik het dan nog wel redden Verdrietig

Verder ook niks ten nadele van zn eigenaresse, die is ongelooflijk aardig, en vind het al super dat ze me zowieso de keus gunt. Pff, ik weet dat jullie niet voor mij kunnen beslissen, maar wil het toch even van me afschrijven. Bedankt voor het lezen.
Laatst bijgewerkt door Nintu op 30-07-04 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 21:35

Thanx! Lovers

Ik heb net van Vikki het super nieuws gekregen dat Wennekers redelijk/goed! te bereiken is met het OV, dus dat is super Haha! Maar ik weet niet zeker of het 100% zeker was dat hij daar heen ging. Maar die dingen moet ik allemaal nog met zn eigenaresse bespreken, dus ik hou jullie op de hoogte. Het zou natuurlijk super zijn als ik Nic nog 1/2x in de week kon zien OK dan! want vaker red ik namelijk niet.. oliebol had ik toch een school nabij Amsterdam moeten opzoeken Haha!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:29

Nico komt als het goed is per 1 Oktober naar Wennekers, en ik ook Haha!
Ik mag hem op vrijdag en zondag blijven rijden *blij*
Van H'sum naar Amsterdam, van A'dam naar Schiphol Oost met de bus, en van daar 5 minuten fietsen. Moet alleen aan een fiets zien te komen die daar kan blijven staan, anders moet ik lopen Tong uitsteken

Mja ik heb nu *telt* 7 verzorgknollen die gewoon opeens weg waren Scheve mond Van 3 wist ik dat ze weg zouden gaan, maar wist niet wanneer. Toen ik op een dag kwam waren ze alledrie weg. En van de rest wist ik niks. Ik heb er tot nu toe 1tje gehad waarvan ik wist dat ze weg ging. En Nic nu dan! Lucky gaat binnenkort ook weg (naja, staat al meer dan een jaar te koop, dus zie ik ook nog geen snelheid in)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mino1, Pellelilly, sterregoud, tienus63 en 42 bezoekers