Nou vandaag ben ik door de lucht heen gevlogen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Nou vandaag ben ik door de lucht heen gevlogen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 19:42

Hallo allemaal
Vandaag ging ik weer even op ons paardje rijden we moesten in de binnenbak i.v.m de horzels. Niks aan de hand ging best goed en ik wou mijn laatste overgang maken van draf naar stap met lange teugel om haar uit te stappen. Rij ik langs de bak deur die open stond kwam er ineens een hond de bak ingerend! Mijn paard die verschiet daarzo van dat ze de lucht inspring, bokt en wegrend. Ik werd eerst naar voren geslingerd en toen viel ik er van de achter kant eraf. Toen lag ik daar op mijn rug met mijn bekken helemaal gedraaid. Komt mijn zus aangerend helemaal in paniek zeg ik heel rustig,pak maar eerst even het paard en wil je ook even hulp gaan halen want mijn bekken doen zo'n pijn.
Stonden er ineens 5 man om mij heen en die hebben mij toen even overheind gelopen omdat ik moest blijven liggen van mijn zus. Gelukkig niks gebroken had mooi mijn cap op dus niks aan de hand,maar toen stond ik op en mijn stuitje deed me toch zeer.Nou loop ik een beetje te strompelen en zitten gaat vrij goed alleen staan niet zo.En het is nog wel kermis. Ik heb ook nooit geluk!
Groetjes



ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 15:20

Nou kwam vandaag amper mijn bed uit van de spierpijn. Kan amper lopen. Ja ik was erg blij dat ik mijn cap op had want wie weet had het anders afgelopen!

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 08:43

Die hond was van een vrouwtje bij ons op stal. Zij heeft ook op der kop gehad van de staleigenaar dat ze die los had lopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 24 bezoekers