Eindelijk weer gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Eindelijk weer gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 09:52

Gisteren heb ik eindelijk weer eens gereden, dat was wel 2/3 maanden geleden denk ik. Omar is helemaal beter, niet meer verkouden, niet meer kreupel. Vandaag komt de smid. Dus dan is hij weer helemaal toppie.
Gisteren wel even een gevecht gehad, hij had niet zo'n zin om het op te pakken. Maar op een gegeven moment gaf hij open ging het echt heerlijk. Hij is echt vreselijk gevoelig op mijn been en vlucht naar voren. Dat is best ingewikkeld, ik wil 'm ook niet af stompen. Maar als ik mijn binnen been aanleg vliegt hij al weg, ook als ik 'm alleen wat rechter wil houden. Daar moet ik de gulden middenweg in zien te vinden. Zodra hij wat moeier wordt reageert hij wel beter.
We gaan het iig lekker oppakken en ik moet mijn instructrice maar eindelijk weer gaan bellen voor les.
Mijn handen liggen nu wel helemaal open (blaren) De spierpijn valt gelukkig nog mee.
Gisteravond ook nog even namen verzonnen voor het veulen van de merrie die op ontploffen staan (is 6 mrt uitgerekend)
Wat is de V een rotletter zeg.
Voor een hengst wordt het Vivaldi ( Kwijl )of Vincenzo ( Misselijk vond de eigenaar leuk) Voor een merrie wordt het Vitesse of Valley of Joy

:evaw:


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 10:19

Was wel lekker om weer te rijden ja. Haha! Kunnen we eindelijk weer eens aan onze conditie werken Lachen Van de zomer ga ik er waarschijnlijk 2 rijden (als Rasputin nog niet verkocht is) dus dan mag ik nu wel weer eens mijn spieren op gaan bouwen Lachen. Ik was zelf ook aardig bezweet gisteren.

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 15:02

Foto's .... mmm laten we dat maar doen als we weer wat ge-oefend hebben Haha! Schijnheilig Knipoog Ik zal kijken of Harmen zijn digicam weer eens een poosje bij mij wil laten liggen Haha! . Kan ik gelijk foto's maken van de paarden die weg moeten, misschien dat ze dan wel verkocht worden.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, Hanneke137, janneke_S, Pellelilly, Poety, sterregoud en 139 bezoekers