Startkaart Blues

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Startkaart Blues

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:42

Vandaag maar weer eens naar de KNHS gebeld hoe het staat met mijn startkaart, blijkt dat de vereniging waar ik rijd nog niet eens is ingevoerd laat staan mijn startkaart Verward

Tevens blijken mijn gegevens nog steeds niet te kloppen, in 1998 zijn mijn combinatienummers per ongeluk aan een tuigpaardrijder gegeven.
Ik heb naar een hoop gezeur wel m´n eigen nummers weer terug maar mijn gegevens zijn ze kwijt, met als gevolg dat ik al mijn dressuur en menpunten kwijt ben maar ik wel gerechtig ben om met een paar tuigers (die ik dus helemaal niet heb) te starten in de limiet en ereklasse Verward
Omdat ze dus alles kwijt zijn moest ik zelf maar met protocollen m´n klasserig aantonen, alleen heb ik die nooit bewaard en kan ze dus ook niet laten zien.
Met dressuur en mennen moet ik dus weer in de B beginnen, komt wel mooi uit want ik heb al 6 jaar geen (KNF)wedstrijd meer gereden }>

Bij de KNHS wisten ze nog niet wat er met m´n NBVAP klassering/punten gebeurd.
Zou me niets verbazen als dat ook nog mis gaat.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:15

Ow vervelend he? Ik wordt er nu ook al strontziek van! M'n zusjes startkaart is ook nog niet binnen, terwijl die begin Januari is aangevraagd. Echt erg irritant, van mij had die hele KNHS niet eens opgericht hoeven worden als het zo gaat! Boos!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:20

Bij mij duurde het ook al zo lang voordat ik mijn startkaart kreeg heb hem net binnen 5 december opgestuurd Boos!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:24

toevallig heb ik vanmiddag ook gevraagd voor een startkaart, altans ik was bezig met mn vraag en toen werk ik eigenlijk afgesnauwd dat ik morgenvroeg maar terug moet bellen want dan is er iemand van de ledenadministratie Verward
er staat toch duidelijk in de p&s dat je kunt bellen van 9:00 tot 16:30 en ik belde pas rond 14:30 Verward
wazige bond hoor....
toedeledoki
gillian

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 02:08

Ilindra, als je lid was van een rijvereniging heeft de secretaris/esse van je club misschien nog standenlijsten van de voorgaande jaren, waarop je behaalde stand genoteerd is. Deze lijsten worden twee keer per jaar naar de secretariaten van de clubs gestuurd.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:08

Oh oh, ik heb vorige week al mijn spullen opgestuurd naar de KNHS want ik wil volgende maand starten. Als ik dat zo hoor kan het nog wel eens een lange historie worden. Ik denk dat ik ze maar gewoon gek ga bellen ofzo. Er staat duidelijk op de formulieren dat je je coupons en startkaart binnen 2 weken na inzending thuis moet hebben.
Het is inderdaad allemaal maar een vage bedoening.