wedstrijdverslag van zondag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

wedstrijdverslag van zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 20:47

Ik was gisteren nog zo druk, dat ik het nu pas op bokt kan zetten! Haha!

Maarja, ik heb dus weer wedstrijd gereden. Vorige week wist ik nog niet eens zeker of ik wel mee kon rijden, omdat Sevin al anderhalve week stilstond omdat ik ziek was en mijn startkaart en coupons waren er ook nog steeds niet. Dinsdag waren ze er gelukkig (hele opluchting) en kon ik dus wel meerijden. Ik had er zelf niet zo'n hoge dunk van omdat ik al 2 weken geen les had gereden en Sev dus al anderhalve week stilstond. Woensdag ben ik begonnen met oefenen en hij liep zoals vanouds. Tot aan gisteren elke dag flink geoefend en met de dag ging het beter. Ik was echt supertrots Lovers .
Gisteren moest ik dus rijden om 15.20 en 16.25. Zaterdagavond werd ik ineens opgebeld dat de starttijden met een half uur vervroegd werden, dus moest ik eerder. Ik was er als om 1 uur, dus toen gingen wel nog maar even wandelen, want ik mocht pas om 14.10 inrijden. Tijdens het wandelen zag ik de concurrentie }> al opzadelen, dus toen ging ik ook Sev maar zadelen.

Inrijden ging erg belabberd, maar dat mocht de pret niet drukken. Eerste proef ging naar mijn gevoel niet goed. Tijdens de volte in draf ging ie in galop en ik maakte wat slordigheidsfoutjes. Tweede proef ging echt veel beter naar mijn gevoel. Snel Sev op de trailer gezet en op naar de prijs uitreiking. Resultaat allebei de proeven 1e met voor de eerste proef 169 punten en voor de 2e 166. Ik heb nu dus 7 wp in de B en de volgende wedstrijd ben ik ook niet meer welkom in de B }> , want het puntenverschil met de nummer 2 (157) was toch wel heel veel. Ik ga dus nu hard oefenen voor de L1! Groetjes, manon


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 18:37

Ik zit ook nog een beetje te twijfelen of ik wel naar de L1 wil. We hebben nu in totaal pas 3 wedstrijden gereden, waaronder maar 1 uit-wedstrijd. Voor de ervaring zou het denk ik beter zijn als ik nog een keer B zou starten, maar de L1 kriebelt toch ook wel. Naja, ik zie het wel, voorlopig staan er nog geen wedstrijden in de planning.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, BingBot, DDDara, josien_m_, tienus63, Vagabondo en 117 bezoekers