Banjer heeft eczeem... ;(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Banjer heeft eczeem... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 11:58

Vandaag kwam ik op stal aan, toen hoorde ik dat mijn VA in aantocht was... gelukkig niks met Banjer.. een ander paard had in de sloot gelegen...

Van de week kreeg ik al vermoedens dat Banjer best wel eens eczeem kon hebben... als ze op stal stond, stond ze extreem te jeuken aan haar voerbak met haar manen, en ik herinner me nu ook dat vorig jaar haar staart "getoupeerd" was... toen knipte ik nog niet bij om haar kont mooier uit te laten komen, dus toen viel het meer op...

Toen de VA klaar was, heb ik hem gevraagd om even naar Banjer te kijken... en idd... Banjer heeft eczeem... gelukkig in een hele lichte vorm... ze heeft een injectie gehad, ik heb iets gehad dat ik over haar voer heen moet doen... en een flesje waar een plantenspuit op kan, zodat ik haar manen, staart en rug (+ buik?) in kan spuiten....

Het is gelukkig niet besmettelijk, en ook niet heel ernstig.. maar het komt toch even koud op je dak.... (en dat met dit weer.... Haha!)


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 13:18

Manon: Forma heeft in de sloot gelegen... is alles gelukkig goed mee... Lachen
en tuurlijk mag Banjer gewoon in de wei, het is niet besmettelijk... moet er niet aan denken om haar nu binnen te houden...

Tallie: Het valt gelukkig idd mee... het is ook niet erg ofzo, maar je schrikt er toch wel even van...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 10:27

Marcia: ik weet dat eczeem vaak voorkomt, maar ik had nooit gedacht dat Banjer het zou hebben/krijgen.... ik ben er een beetje van geschrokken... Verdrietig

Geen idee waarom ze een injectie kreeg... (trouwens van hetzelfde spul als wat ik over haar voer heen moet doen)... misschien om gelijk het ongemak te verzachten?

Sanex body gel.. bedankt voor de tip... Haha!


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 10:51

dit is ook een "proef"... als de middeltjes van de VA niet helpen, wil ik gaan kijken wat de homeopathische middelen kunnen doen... Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 17:42

ik zal morgen eens kijken wat Banjer heeft gekregen... Lachen (ben vandaag al geweest...)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 20:50

dank jullie wel... Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 19:06

Banjer staat nog gewoon dag en nacht op het land.. Lachen
ik heb het idee dat het heel licht minder is geworden, de klachten... maar dat kan ook zijn omdat ik dat graag wil zien... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, Kla4tje, Laibadji, Mark0919, Sanet, SunnyHorse en 53 bezoekers