Vandaag terug van een superleuke week!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Vandaag terug van een superleuke week!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:50

Heej allemaal! Alles goed? Met mij ook, alleen een beetje moe!
Vanmiddag kwam ik weer terug van een geweldige ponykampweek in Leusden. Het was echt supergaaf!!! We reden op manege Groenewoude en het kamp was van de YMCA (kennen jullie dat?). Toen vorige week toen we erheen reden was ik natuurlijk een beetje zenuwappig dus ik bomvol energie in de auto! Gelukkig viel alles best mee qua zenuw8igheid enzo. Ik ging samen met mijn allerbeste vriendin Diana! Zondag werden we ingedeeld op een pony/paard! Ik reed op Lady. Een super leuk ponytje. Ze is bruin, ongeveer 1.45 m, lief, schattig, een klein beetje eigenwijs en een kruising (wat precies weet ik niet! Verward )! Ze is echt heeel lief. Ik zal proberen binnenkort mooie fotootjes van haar bij dit onderwerp te zetten! Cheese! We hebben deze week erg veel gereden! Ik heb ook voor het eerst western gereden en in een dameszadel gereden. Ook hebben we gevoltigeerd! Heb ik welleens eerder gedaan maar het was nog nooit zo leuk! Galop zit dan lekker!!! Ook nog gefreestyld, lekker vaak gepoets, lange bosrit van bijna 3 uur gemaakt, lol beleefd, nieuwe dingen geleerd, stapje dichterbij gekomen bij het ruiterbewijs (kan je daar halen en daar heb je diploma's voor nodig!) enzovoort! Na daarom hoorde jullie duz ene tijdje nix van me! Na nu ga ik stoppen anders wordt t te lang (is het eigenlijk al Scheve mond )! Na kuzziej! Van mij (yerma Knipoog ) en een vette lebber van muh skaatskie Lady!!!! Lovers

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:55

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:50

ik ben er nog nooit geweest, maar zo te horen is het daar erg super Knipoog
Fijn dat het zo leuk was!

Lavanya
Berichten: 369
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: woudenberg

Re: Vandaag terug van een superleuke week!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:17

he ik heb een trieste mededeling voor jah....
lady ss verkocht :S stom he... majah. jij hebt er niet zown last van je komt er vast niet zow vaak!
gelukkig wazzut niet mijn lieflingspony mr... wel die van een heleboel vriendinnen. majah, dat wilde ik juh all1 ff zeggen.

xzz

djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Re: Vandaag terug van een superleuke week!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:24

ooh wat jammer.! =(
Had er die week (al super lang geleden zeg!) veel plezier van gehad.
Maar ik ga nooit meer op ponykamp of die reunie of wat dan ook.

Hoezo hadden ze hem verkocht dan?

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:34

LEuk dat je het zo leuk hebt gehad

Anoniem

Re: Vandaag terug van een superleuke week!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:49

Is een behoorlijk oud topic, vandaar hier een slotje

Eros_rulezz, dit kan je beter per pb doen in plaats van een oud topic omhoog te schoppen, dit is namelijk verwarrend