Ailin heeft 8 hechtingen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Ailin heeft 8 hechtingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 21:32

en ze voelt zich er redelijk heppie bij *gelukkig*
ik zou vandaag mijn eerste wedstrijd hebben met haar. de oosterhuizense kampioenschappen (onderling hoor). Ailin moest pas om half 4 in de ring verschijnen dus ik zou eerst springen met calipso (maaike der vergooipony op de ARK) dat ging heel goed geen balkjes kwam een keer iets ongelukkig uit maar hij springt gewoon super. met hem was ik 2e geworden van de 8. rond 1 uur gingen we ailin halen. ze zag er nog redelijk netjes uit (gister voor t eerst helemaal gewassen) op de trailer gezet en naar de manege daar moest ik nog een tijd wachten tot ik aan de beurt was. ze staat altijd op de poetsplaats met een beetje hooi voor de neus en ik liep even weg om wat spullen uit de auto te pakken. ik had iemand gevraagd om even op te letten. Ze is toen klem komen te zitten met haar halster en heeft een flinke jaap opgelopen. een cm of 7 op de plaats van t bakstuk (richting de mond). We hebben de dierenarts gebeld en die heeft er 8 nietjes ingeschoten die 10 dagen moeten blijven zitten. ik ben dus niet gestart. erg jammer maar ik ben blij dat t nog zo goed is afgelopen. Op de terugweg heb ik erbij in de trailer gestaan omdat ik haar niet vast wilde zetten ivm de hechtingen die op de plaats van t halster lopen en ze er dus geen druk achter kan zetten, nu staat ze lekker op stal te eten Haha!.
voor de rest zijn er zelfs nog een paar andere bokkers in de prijzen gevallen maar dat zullen ze zelf wel allemaal melden. Haha! (oftewel ik weet t allemaal niet zo)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:38

Vervelend zeg....hoop dat ze snel weer de oude is.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:42

he bah, wat vervelend zeg.
gelukkig dat het niet erger was.

geef haar maar een dikke knuffel (ook stinkerknuf van Quinto)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:44

aaahhhhhhh arme koe. Zo zie je maar dat een ongelukje in een klein hoekje zit en je bijna niemand kan vertrouwen Verdrietig .

Sterkte dan maar.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 08:19

Ja joh. echt erg!! Het bloed lag werkelijk overal!!!!
Ha, nee. Het viel wel mee hoor. Maar wel een lelijke snee in het mooie hoofd van Ailin!

Er was er één blij met het uitvallen van Ailin: Dat was Linet! Daardoor heeft Linet de eerste plaats kunnen behalen... Haha! Tong uitsteken

Hee, Marjolein!!! Je vergeet je roze rozet!!!!!!!



Sterkte met jouw Koe , en tot ziens!

Grtjs Frank

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:37

Ah, wat snue zeg. Arme Aillin. Nu maar hopen dat het gauw geneest.
Beterschap!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 10:01

maar ailtje kreeg wel een eervolle vermelding omdat ze zo zielig was he marjo??? haha ze stond ook lekker te kijken toen ze verdoofd was! oren opzij, ogen dicht en een hanglip Haha! gelukkig dat ze er niet zo veel last van had.
ik kreeg t te horen van frank en linet, dacht nog dat ze me in de maling namen "Ja joh en de dierenarts moet komen t moet gehecht worden!!!!". Toch maar even gaan kijken en ja hoor ik vraag aan marjo wat er is en zie een rode vlek op ailins zwarte stuk hoofd. gelukkig niet diep.

mijn wedstrijd ging ook wel leuk, in ieder geval beter dan de vorige op calippie!! (ok de apeldoornse was een ramp) Maar de vorige op de manege was ik 16e geworden en nu toch mooi 9e van de 18 (?? weet t niet precies). Had er ook op gehoopt dat ik bij de eerste 10 zat dus is gelukt Haha! En met de categorie Bestgaande Combinatie ben ik 5e geworden van de 8. niet super maar ben tevreden. 2e van mn eigen groepje dus best netjes vind ik zelf. Calip had er niet zo veel zin meer in, had t wel gezien na een hele dag lief zijn. en terecht Haha! Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:32

Wat een pech!! Sommige paarden zijn zo onhandig en halen zich overal aan open, is Ailin ook zo, of is dit een uniek voorval? ik hoop het laatste voor je! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 13:44

he bah! hopen dat ze er geen last van krijgt! arme koe zeg! ben jij al wat over de schrik heen?

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 14:38

Prisca schreef:
aaahhhhhhh arme koe. Zo zie je maar dat een ongelukje in een klein hoekje zit en je bijna niemand kan vertrouwen Verdrietig .

Sterkte dan maar.

ach die meiden konden er ook niets aan doen. als ik ze niet zou vertrouwen zouden ze nooit op mijn koeiie mogen passen, benw el zuinig metd er.
Citaat:
Wat een pech!! Sommige paarden zijn zo onhandig en halen zich overal aan open, is Ailin ook zo, of is dit een uniek voorval? ik hoop het laatste voor je!

meestal weet ze zich wle heel netjes te gedragen *gelukkig* alleen ze weet wel altijd hoe ze haar halster en touw zoveel mogelijk in de knoop kan krijgn (draait zichzelf op een of andere manier als ze vaststaat om een paaltje heen enzo ze kan gewoon niet stilstaan)
daar en tegen ben ik een ramp, altijd als er wat bijzonders is (wedstrijd show) doe ik er alles aan om t mis te laten lopen. als t niet t paard is dat een week van tevoren uitvalt. dan val ik er wel af met oefenen of vergeet ik mn handschoenen en rij t parcours totaal verkeerd. maar ach daar moet ik maar meeleren leven.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:41

marjo geef maar gewoon toe dat je niet meer durfde }> Tong uitsteken
maar t was wel zielig voor ailin... wel ranzig ook je zag dat onder dr huid bewegen toen ze at enzo. werd op een gegeven moment toch wel misselijk een beetje ben toen maar even weggelopen *stoer* Haha!

heeft ail nu nergens last van marjo? niet dat ze eraan gaat schuren ofzo?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:45

haha de pech vgel om de bocht?

De volgende keer gaathet helemaal goed dat weet ik zeker. Positief blijvenhoor Lovers .