Wat ben ik blij met me pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Wat ben ik blij met me pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 15:17

Ik ben zo ontzettend blij met mijn pony'tje.
Ik woon in een onwijs drukke straat, er komen zo een 100 tot 150 vrachtwagens langs mijn huis gedenderd iedere dag... Paardje knipperd hooguit met zijn oog als er 1 rakelings langskomt met 60 km/h

Stukje verderop in de straat zijn ze een oude kas aan het slopen, nieuwe kas aan het bouwen: kranen, heftrucks, gekke karretjes, plastic wat los waait. Paardje wiebelt met zijn oortje en loopt verder. Ook een kraan die stenen oppakt en stukje verder laat vallen, 1 stapje wat wat groter is en daarna is alles weer normaal.

Als hij echt schrikt doet hij 3 stappen harder en is daarna weer normaal. Hij is zo onwijs lief Lovers
3 jaar geleden ging hij er iedere les weer vandoor, iedere keer wéer in diezelfde hoek, dezelfde bokkensprongen. En nu rij ik tussen de vrachtwagens, trekkers, auto's, sloten, kassen, alles!

Vanmorgen ging ik liet ik hem langs de weg een beetje gras eten (in de berm) allemaal vrachtwagens langgeraced, er toeterde er zelfs 1, er stopte er 1 10 meter verder en ontluchte daarna weer zijn remmen (raar geluid), een graanmachine (weet ik hoe dat heet) Hij knipperde met zijn oog en at weer verder....
Daarna naar het einde van de straat gelopen (met halstertje en touwtje) alles vond ie best, stukje gedraaft aan de hand, was erg vermoeiend Knipoog , en op de terugweg erop gestapt en aan halstertje naar huis gereden....

Wat een droppie is het toch Lovers

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:18

Wat lekker zo`n beesie!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:47

Heerlijk z'n pony die nergens van schrikt Lachen

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:50

fijn joh zo'n paardje *LOL*
Wou dat ze bij mij ook zo waren !

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:58

*word al wat jaloers*
Leuk man! Mijn pony is in de wei ook (bijna Haha!) nergens bang voor (staat naast een drukke weg waar oa megaboerenmachine's langsdenderen, vrachtwagens enzv.
Maar als ik langs de weg ga rijden.....

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:38

ideaal toch zelke paarden? ik heb er zelf ook 2 al zijn die vanaf het beginafaan al zo mak geweest