Z-Festival 2004 Zangersheide

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
draf
Berichten: 69
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: be

Z-Festival 2004 Zangersheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 22:25

Vandaag geweest naar het veulenkampioenschap (hengstveulens) in Zangersheide met één van onze veulens. Doordat het nogal warm was bleven we niet tot het einde..... en zo misten we de einduitslag. (wel vernomen rond de middag dat we de finale niet haalden)

Iemand die ook is geweest en wel al de resultaten weet? (de finalisten van vandaag en ook de nrs. 1, 8, 15, 28, 41, 42, 45, 53 en 83 uit het programmaboekje..., maar vooral van nr 1; Chin Chin x Caletto I x Capitol Knipoog :
Afbeelding

Het zou super zijn als ik de resultaten vandaag nog verneem. De website van hen wordt niet meteen aangepast....

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 05:22

Wat jammer dat jullie niet door mochten, maar als die knappe vent in de foto die van jullie is, dan vind ik hem er super uitzien! Kwijl

draf
Berichten: 69
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 09:57

Guinevere schreef:
Wat jammer dat jullie niet door mochten, maar als die knappe vent in de foto die van jullie is, dan vind ik hem er super uitzien! Kwijl


Wij hebben idd. deelgenomen met dit hengstje (hier 18 dagen). Misschien wat te jong om hem daar te tonen. We kregen ook startnummer 1 voor het jongste veulen van de bende (144 ingeschreven hengsteveulens). De eersten zullen de laatsen zijn Verward

Ik zoek straks wel even uit hoe ver we uiteindelijk zijn geraakt...

draf
Berichten: 69
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 12:04