Wenkbrauw krijgt alle kleuren van de regenboog.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wenkbrauw krijgt alle kleuren van de regenboog.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 14:57

Gisteren had Laiser weer eventjes zijn sms uurtje. Knipoog (Eergisteren had ik zijn knie al heel hard tegen mijn hoofd aan gekregen. Maar gisteren ...
Allereerst had ik hem gereden in de binnenbak. Daar waren net twee meisjes aan het rijden die vroeger ook bij mij op de ponyclub hebben gereden. (Zij kwamen bij ons rijden, omdat het geen rijden was in de bak bij hen op stal.) Laiser vond dat reuze interessant twee van die leuke merries in "zijn" binnenbak. Tong uitsteken
Maar hij liep verders netjes en ik ben naar een tijdje nog even naar de buitenbak gegaan. Daar stofte het niet zo en die was helemaal vrij. Eerst wilde Laiser daar niet echt op letten. Zijn vriendjes stonden allemaal buiten te genieten in de wei en hij moest werken.
Maar uiteindelijk liep hij toch goed en heb ik hem nog in het bos uitgestapt. Renaat en Roy (de hond van Renaat) liepen mee. Laiser vond dat maar niks dat Roy overal rond liep en snuffelde, maar deed verders niets dan een beetje chaggie naar Roy kijken.
Toen we terug kwamen op stal wilde ik nog een paar foto's maken van Laiser. Alleen wilde Laiser dat niet zo en gaf me een hardhandige knuffel. Nu heb ik dus een dikke wenkbrauw en waarschijnlijk zal die nog wel alle kleuren van de regenboog krijgen.
Laisertje is ook zo'n schatje. Schijnheilig

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 17:55

Hahaha... een goed bedoelde knuffel van Laiser...
Ach, al die mooie kleuren onder je wenkbrauw scheelt make up... (als je dat soort kleuren al hebt in make up)... Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 21:23

Smaxie schreef:
Hahaha... een goed bedoelde knuffel van Laiser...
Ach, al die mooie kleuren onder je wenkbrauw scheelt make up... (als je dat soort kleuren al hebt in make up)... Knipoog
Ja helaas is Carnaval al voorbij, dan was het niet zo opgevallen. Schijnheilig .
Nee, het valt ook niet super op, maar het is wel gevoelig. Scheve mond