Wat als je de hoeven niet mág uitkrabben?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Wat als je de hoeven niet mág uitkrabben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 21:57

Tja wat doe je....
als je de hoeven niet uit mág krabben omdat je echtgenoot het per sé wil doen? *LOL*

Jawel Peter heeft vandaag voor het eerst in zijn leven paardenhoeven uitgekrabt.
Cerise was erg lief want ze wil nog wel eens shagrijnig doen bij de achterhoeven, maar nu dus niet.
Peter deed het ook heel rustig en beheerst, alsof hij nooit anders gedaan had.

Ik zei nog: zal ik achter maar doen?
Dit mocht niet, hij wou zelf...
Liet niet eens een stel hoeven voor mij over, potverdorie! Knipoog

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:27

Ow jee! Dit klinkt erna dat er binnen nu en een niet al te lange tijd een tweede paard nodig gaat worden! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:29

haha pas maar op anders mag je voortaan alleen nog maar opstappen ,rijden en afstappen en als je pech hebt tilt ie je er ook nog op *LOL*

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:35

O jee, Peter wordt ook helemaal paardengek? Pas maar op, dat je er zelf nog wel naartoe mag!!
Wel lief dat hij zich er ook in wil verdiepen zodat hij kan helpen mocht het eens nodig zijn. Wat heb je het toch getroffen met je mannetje Verward en met Cerise ook natuurlijk, braaf doen als het baasje het moet leren.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 10:43

Geweldig! Ik zie jullie beiden al helemaal staan naast Cerise!
Pas maar op, straks zet Peter ook zijn zinnen op een paardje, net als Marco. En Marco heeft zijn zinnen gezet op iets Grrrrooooots! Een belg ofzo, of een Shire. Maar moet ie eerst nog veel oefenen met wat kleins en nog vele centjes sparen Haha!
Hij is namelijk nog niet zo erg dat hij mij bij mijn paard wegjaagt, zoals jouw Peter Knipoog

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 21:31

Wel opletten dat de taakverdeling goed blijft Knipoog
Bij ons is dat een beetje fout gegaan. Mijn vriend is fijn aan het borstelen en ik krab hoeven en mest de stal uit Schijnheilig
(en dat paard maar glimmen).

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:21

hahhahaha. binnenkort kan ik dus nog een pakket bezorgen voor jullie tweede paard. leuk joh dat ie zo gek is op cerise. tja kan ook bijna niet anders. maar pas op dat hij niet al jouw leuke karweitjes overneemt Knipoog

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 09:59

Die Peter, wanneer denk je dat hij zijn eerste rijles gaat nemen Dorine? Kan vast niet lang meer duren, en hij heeft als Groom een goede leerschool bij jou. Het is toch ook veel leuker dat Cerise nu jullie familie paardje is.
Succes Hanna