Hoe gevaarlijk is het...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Hoe gevaarlijk is het...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 20:02

om op een kinderboerderij te werken Knipoog ?? Nou ik kan je vertellen; heeeel erg gevaarlijk.

Party!! Ga nooit het angorakonijn borstelen: gevolg --> krassen op je rechterhand, zodat ie er heel cool uitziet

Party!! Ga nooit de nagels knippen van een Frans Hangoorkonijn (zo groot als een vlaamse reus) gevolg --> nog meer krassen, maar nu op je linkerhand

Party!! Ga niet met het veulen lopen als ie springerig is: gevolg --> springt achterop je hakken, zodat je daar mooie schaafwonden krijgt

Party!! Ga niet te dicht met je hoofd bij het hoofd van het paard staan knuffelen. gevolg --> je krijgt een kopstoot van een paardenhoofd, met zo'n leuk halster, ingelegd met (nep)gouden steentjes waardoor je zo'n hele mooie rode punt op je voorhoofd hebt, die er na 3 dagen nog steeds niet af is (susan (De pony) stond daarna echt met haar hoofd te tollen, zo van GOH, jij hebt een harde kop zeg en ik had eigenlijk niks, alleen dat iriritante rode wondje op mijn voorhoofd, dat ik niet krijg weggewerkt en ook nog een beetje op een puistje lijkt Frusty )

Party!! Vergeet niet dat het kalf na half 6 los loopt. Gevolg --> je krijgt een kopstoot en een heel mooie blauwe plek op je been (stomme was, dat ik dat beest net een paar minuten van tevoren zelf had losgemaakt en ze normaal heel lief is)

Party!! Zorg dat je met je tenen uit de buurt blijft van het varken als je haar aan het borstelen bent (dat doe je met een bezem) Gevolg --> als ze gaat liggen en dat doet ze altijd, gaat ze op je tenen liggen als je niet oplet... *auw*

Party!! en last but not least, als je de kraaien gaat voeren, pas dan op dat Kareltje (kraai) niet op je hoofd landt en op je hoofd gaat pikken, als je hem niet snel genoeg zijn eten geeft. Gevolg --> heel erg hoofdpijn, omdat dat pikken best wel pijn doet.

Ik ben nu dus heel snielig, want dit is allemaal in 2 dagen tijd gebeurt (beetje pechdagen dus)

Durven de mensen van de limbomeeting nog wel te komen Knipoog ?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, GoogleAdsense, hoogendroog, laura22, onpaard, Vagabondo, xDeena_ en 55 bezoekers