M'n eerste hele dag met Kasmier...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

M'n eerste hele dag met Kasmier...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 19:06

Vandaag was ik rond 14.00 uur op stal. Helaas stonden er al een aantal paarden los. Ik durfde het risico niet te lopen hem nu al in een groep te zetten. Waarschijnlijk trek ik dat zwaarder dan Kasmier, maar toch Haha!

Dus ik ben hem lekker gaan vertroetelen, uitgebreid poetsen en lekker tegen hem aan kletsen. Na dat een poosje gedaan te hebben ben ik weer eens gaan kijken of de losgooi/longeerbak al vrij was, maar helaas nog steeds niet.

Vervolgens kwam Merilyn op stal aan en stelde voor om dan toch maar te gaan rijden. Zij is er eerst opgegaan omdat de losgooibak naast de rijbak volledig vol stond met knettergekke knollies Frusty Aangezien zij meer ervaring heeft met plakken in het zadel leek het verstandiger Haha!

Nou idd het was verstandiger, want Kasmier liet even duidelijk zien dat er volbloed in zit *LOL* Dat was even flink snurken en temperament showen.

Toen Merilyn hem er goed doorheen had was het voor mij Kwijl Kwijl Kwijl Hij heeft me toch een partij gangen???? *KWIJL* Echt gruwelijk achterbeen, echt een showpaard met hele krachtige gangen. Merilyn heeft even knopjes gevoeld en alles zit erop, hij heeft nog wat moeite met travers, maar dat maakt voorlopig niks uit natuurlijk omdat ik daar nog lang niet aan toe ben Knipoog

Maar echt super, ben gewoon hyper van z'n gangen. Hij gooit hoog op, dus het kan af en toe wat lastig zitten, maar hij toont zo gaaf! Nu maar hopen dat hij altijd zo gaaf toont, maar dat zal wel niet constant onder het zadel bij mij.

Vervolgens ben ik erop gegaan en heb wat gestapt en stukjes gedraafd, maar hij was al best moe, dus na ongeveer een kwartiertje ben ik afgestapt. Morgen weer een dag.

Alleen ik is blonTTT, ben vergeten foto's te maken tijdens dat Merilyn erop zat Frusty Morgen zal ik proberen dit niet te vergeten Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 19:43

veel plezier er mee en zo te hore wel een leuk paardje
Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:28

Oh gaaaaaf, moet je doen, ben heel benieuwd!!!! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 10:41

*LOL* Geweldig! Heb je toch een gaaf paard dan he?
Maak maar snel foto's, want ik ben nieuwsgierig! En ik denk dat ik niet de enige ben hier!