Nieuwe instructrice is super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Nieuwe instructrice is super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 22:03

Lang was ik op zoek naar en instructrice die naar ons kon komen om les te geven. En ik had ze gevonden. Ik moet toegeven dat in vandaag pas de eerste les met mijn nieuwe paard heb genomen. Ranouk is nog heel groen. Deborah (zo heet ze) heeft mij al goed geholpen. Ranouk zit langs haar linkerkant ''vast''. Ze keek Ranouk helemaal na, en ondervond dat ze niet al te makkelijk is. Ze is een sterk paard met een eigen willetje. Ik gebruikte ook het verkeerde bit bij haar, ik moest een iets meer inwerkende hebben, de mijne was wat te zacht. We hebben rustig geoefend, en dan mocht ze er even op. En Ranouk ging echt prachtig! Ze heeft ook wel hard haar best moeten doen want na de les zei ze dat Ranouk echt geen stelling wilt hebben. Ranouk heeft ook moeite met in galop aan te springen en daar heeft ze mij ook al super met geholpen! Op de linkerhand in de wending ging Ranouk veel te veel op de binnenstelling, en op de rechterhand wou ze mij steeds tegen de rand aanduwen, Deborah heeft mij daar ook met geholpen.
Ze wilt mij ook begleiden voor mijn A en B brevet (ja die heb ik nog steeds niet Bloos ) en als ik het zo dringend wil mag ik het met haar paard doen, maar met Ranouk zou ik het toch leuker vinden, dan zie ik dat ons werk echt iets heeft opgeleverd.
Ik wil ook als Ranouk goed luisterd en lekker ontspannen loopt wedstrijden rijden. En daar wil ze met plezier mij ook begleiden. Lekker handig!
Ik ben heel blij dat ik haar gevonden heb, en ik hoop nog lang les van haar te krijgen !

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:12

leuk dat ze zo goed bevalt!! *LOL*
nog veel les plezier Haha!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:42

leuk dat je zo'n persoon gevonden hebt OK dan!
nog veel succes!!!
en ik vind het ook beter dat je de brevetten met je eigen paard aflegt.
zou ook al heel lang mijn B-brevet willen, maar ik weet niet waar en ik zou het ook graag met mijn eigen paard doen
(alhoewel die ook best moeilijk kan doen Schijnheilig )