Jip kreupel :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:57

wat heeft de smid dan gedaan om de WLD te behandelen ?



Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:18

lailapri schreef:
ben ook benieuwd, hoop dat het allemaal meevalt, weer een rede voor mij om geen ijzers te nemen.


wat heeft wel of geen ijzers met WLD te maken Verward WLD is een toevallige samenkomst van een schimmel en een bacterie die van elkaars aanwezigheid profiteren en in stand houden. Mist heeft het ook eens gehad, en die had toen nog nooit op ijzers gestaan. Dit is al 10 jaar geleden, toen de meesten hoefsmeden nog niet eens wisten dat het bestond, gelukkig die van mij wel.

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:37

lailapri schreef:
aha maar wat ik begrijp uit het verhaal komt het omdat de wand loslaat van de zool. En wat ik begrijp van mijn hoefbekapper, komt dat voornamelijk van ijzers en de manier van bekappen.


Ja idd krijg je te maken met ontschoening als je er niets aan doet ! WLD vreet namelijk de wittelijn op ! Nogmaals ijzers of niet hebben hier niets mee te maken. Van discussies over natuurlijk bekappen zal ik me hier onthouden (hoe verleidelijk het ook is Haha! ) als ik ziek ben ga ik naar een dokter, die daar voor op school heeft gezeten...en niet naar Jomanda.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bloemetje75, LaDonna75, mika11 en 122 bezoekers