ik ben nieuw hiewr

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:10

paardelovurr schreef:


ik hewb ook nog een
echt
eigen paard wat niet verkochtt word.

Dus voor de rest zijn t allemaal nepperds Haha!
Maar welkom! Sinds wanneer rijd je je arabier in de wedstrijden?? ( je praat alleen een beetje irritant Scheve mond )


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:48

ja per dag ja, niet uit school Knipoog Als je nagaat dat je om ongeveer drie uur uit bent, dan kun je als je dichtbij school woont om half vier op de eerste zitten, heb je ong 2,5 uur de tijd, en

dan eten en dan heb je daarna nog eens twee uur, of je moet tot kwart voor tien doorrijden, nou dan zou je het met een half uur incl. in een uitstappen niet eens redden, zou je er negen kunnen rijden, en op wat voor manier dan.. En dan moet je ook nog een groom hebben anders ben je nog tijd kwijt met opzadelen en poetsen enz.. Haha!


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:54

Nou je het zegt Tong uitsteken ! Dat ik daar niet op gekomen was! Ik moet ook maar eens een groom nemen! Haha! Start ik ook op zondag de sterren vd hemel Tong uitsteken


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, marte_kandia, Monique1963, nick_en_ik, WillemijnL en 17 bezoekers