Als held op sokken buitenrit op strand gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Als held op sokken buitenrit op strand gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 20:32

Vandaag was het erg lekker weer. Ik lekker naar de manege. Paard in de paddock gezet en ik in het zonnetje erbij. Ik was nog aan het bedenken wat ik zou gaan doen: rijden in de buitenbak/binnenbak of misschien eerst wat rijden en dan uitstappen op het strand. Nu is ons paard al vrij vaak op het strand geweest, ook alleen, en ze is heel braaf. Alleen ga ik om de een of andere duistere reden niet met haar naar het strand. Ze is een stuk groter dan alle andere paarden waar ik op gereden heb en ik moet gewoon nog enigzins wennen aan de grootte. Al gaan wij dus naar het strand ga ik op (erg vervelende en bokkende) manegepaardjes en rijd mijn vriend op ons (grote brave) paard. Hij heeft dus ook al herhaaldelijk na afloop van dergelijke ritten geconcludeerd dat hij een makkelijkere rit had dan ik (en dat klopt).
Ik zit daar dus in de zon te kijken naar mn paard. Zegt een stalgenoot die haar paard aan het longeren was: 'Jullie paard is toch altijd braaf op het strand? Zullen we samen gaan, want dan heeft die van mij een beetje steun aan jullie?'
Al mijn moed bijeen geraapt. Paard gezadeld. Op naar het strand. Hele fijne rit gehad. Niets gebeurd natuurlijk (wel allerlei tractoren e.d. tegengekomen waar de paardenbeesten niet eens naar keken).
Zo zie je maar weer: vaak blijkt dat je je loopt druk te maken om niets.
Als het morgen weer zulk mooi weer is ga ik weer naar het strand met haar (dan ben ik er gelijk flink doorheen en aan gewend).

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 21:24

Wel een complimentje waard toch? Je hebt je zelf maar mooi zover gekregen dat je toch bent gegaan!
Leuk om te lezen zo'n bericht als de jouwe, ikzelf heb van de week weer sinds 4 jaar voor het eerst gesprongen namelijk, durfde eigenlijk niet zo goed en toch gedaan...al lag ik wel na de eerste hogere sprong meteen weer zand te happen Verdrietig maar ik durfde wel!! en dat voelt zo goed!
Deze val was echt mijn eigen fout en durf de volgende keer wel weer denk ik.

Goed hoor, zo zie je maar , nu kan jij heerlijke strandritten maken en da's nog leuk voor je paard ook! Haha!

groetjes Sharief