auto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maxime
Berichten: 153
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Bornem

auto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 10:56

ik ging vanmorgen even met een vriendin paard rijden in het bos,maar daarvoor moesten we lang een drukke autoweg Verward . ik had al veel schrik en ik heb al een paard dat makkelijk schrikt(een vroeger manegepaard)
nu gaan de automobilisten ons nog wat pesten en gaan ze vlak achter ons rijden en dan niet vooruitgaan maar zo heel veel gas geven (vvroooeeem dus)
en als ze voorbijrijden toeteren enzo...echt vervelend Boos!
maar mijn paard sloeg dus op hol en ging recht op een kruispunt af,ik probeerde ze te stoppe en maar ik vloog eraf in de gracht en zij is gelukkig gaan lopen richting bos!!
Wat een domme mensen zijn er toch??!!

Maxime

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:07

somige mensen snappen dat echt niet nee.
Heb je je geen pijn gedaan? en kon je je paard makkelijk vangen?

Diddles
Berichten: 371
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Paarden Land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:44

Dat kun je wel zeggen.
En als je dan hun auto zou beschadigen, heeft het paard het gedaan.

Kun je geen andere route nemen..?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:18

Nouwja vage mensen Scheve mond wij hadden afgelopen zaterdag in de les trouwens ook zoiets... Waren met de groep buitenrijden, duwt opeens iemand zijn auto tussen mij en degene die voor mij reed, hij zat letterlijk in de kont van kimble (die reed voor mij) En stuiver waar ik op reed is al kei schrikkerig werd helemaal gek allemeaal steigeren enz...en die auto gewoon tussen blijven duwen Scheve mond

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:46

Ik had het laatst toen ik aangespannen aan het rijden was.
Het is een smalle weg, waar je net met 2 auto's overheen kan. Ik ben daar rustig aan het draven, komt er in de bocht voor mij een auto aangescheurd
Die auto kon mij dus niet zien omdat hij in een bocht zat, maar het was maar goed dat ik niet 100meter verderop reed, want anders was hij recht op mijn paardje ingereden.
Dus het enige wat ik nog kon doen was met de menzweep flink uithalen en dat lukte. Dus ze hebben zeer waarschijnlijk wel een deuk in de auto
Maar om dit soort dingen kan ik me echt kwaad maken. Die mensen hebben gewoon niet in de gaten wat voor situaties er kunnen gebeuren.

maxime
Berichten: 153
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Bornem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 14:54

ik heb niks buiten een paar bulten en schrammen maar mijn paardje heeft er een open wonde aan ovengehoude toen ze in paniek naar het bos ging is ze ergens tegen gelopen ofzo(ik weet het niet want ik lag nog in het water) maar het gaat al beter

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:30

ik heb daardoor 1 ongelukje gehad en 1 bijna ongeluk! zulke mensen sporen niet, maar gelukkig houden de meeste wel rekening met eeen paard

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:32

Gisteravond ook zo'n droplul tegen gekomen.. die dacht leuk te zijn om ff te toeteren bij het voorbij gaan.. Hij zwaaien.. Achterlijke imbiciel.. Godzijdank reageerde onze paarden er niet op, maar dat had lelijk kunnen aflopen Boos!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:52

Ik had het een paar weken geleden.....
Ik reed op paard (als laatste van een groep van 10) en er moest een vrachtauto blijkbaar langs, maar dat kon daar niet, ging ie NAAST me rijden, paard GEK!
Maar hij bleef ernaast, echt zo irritant, ga erlangs, of ga er een stuk achter rijden, maar met je vrachtauto naast een paard waarvan je ziet (want het was ZICHTBAAR) dat hij het niet leuk vindt, dan ben je een loser!