bomen geven niet mee!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

bomen geven niet mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 21:58

Net terug van een lekkere rustige buitenrit zoals we altijd met zn drieen op maandag doen. Zijn we bijna thuis, ligt er over het hele pad een plas water en dat vind Shelby niet leuk. HIj hoeft er ook niet door want zn mok is net minder aan het worden maar hij kon er deze keer niet omheen!!! dus ik denk stuur hem gewoon door die plas maar meneer denkt ik spring opzij bomen gaan wel opzij of geven mee gevolg--> ik blijf met mijn voet achter de boom hangen!!! au au. mijn voet deed op dat monemt dus keizeer maar op stal aangekomen is dat over maar is mijn knie geschaafd en dik!!! lekker hoor. Maar morgen gaan we gewoon verder, lekker oefenen in de bak of ie nou nog dik is of nie

Jareina rust op de eeuwige groene weide



jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 13:02

de pijn voel ik al niet meer,na dat ik het bericht had geplaatst belde mn vriend op dat het beter was als het over was tussen ons!!! het is een lang verhaal. maar wij hadden een super relatie en ineens zonder aanleiding is die voorbij...vakantie gaat niet door, plannen om een huisje te kopen gaan niet door. tja die knie ben je dan al vlug vergeten...

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 21:09

nee we hadden geen ruzie ofzo alles ging juist super,nooit ruzie altijd lachen met elkaar echte liefde dus...Het is echt lang verhaal maar hij is zichzelf kwijt (depressief) en dat is moeilijk. we proberen door te gaan gelukkig heb ik mijn bijrijdpaardje lekker de drunense duinen in en gedachten op nul.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Heide83, Liaan, loowny, MiSzNiTa, Patriesje, Raineri, sterregoud en 67 bezoekers