Er is iets mis met Son..., maar wat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jossie

Berichten: 287
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Noord-Holland

Er is iets mis met Son..., maar wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 12:07

Mijn haf is niet helemaal lekker, echt kleine dingetjes, zoals haar gedrag (knuffeliger, slomer als normaal, eet langzamer), niet glimmende vacht en ademt met haar buik. Vanochtend belde mij VA terug om te horen of de ventipulmin al geholpen had... nee dus.
Huilen
Met andere woorden; er is iets mis maar wat? Ze staat ook steeds op haar voorbenen te wiebelen, verplaatst continue haar gewicht. Ik ben bang dat ze toch weer bevangen raakt ofzo, gezien wat ze eet en haar gewicht kan dat eigenlijk niet, maar toch...

Vanmiddag komt de VA toch nog even langs om bloed te tappen en haar daarna een pijnstiller te geven. Dan even kijken of haar gedrag verandert na de pijnstiller, misschien heeft ze wel pijn. Dat laat ze namelijk bijna niet zien, ze is zo hard voor zichzelf qua pijn. Hopelijk vinden ze iets in haar bloed wat deze verschijnselen veroorzaakt, want er is echt iets mis, alleen wat, dat kan ik (en de VA) zo niet zeggen. Duimen jullie mee voor een goede afloop?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:14

[MD] Help, ze is ziek!
Jossie schreef:
dus toch maar weer gebeld. Uitslag... 10 dgn Ventipulmin geven, waarschijnlijk toch wat slijm in de longen


gister toen je had gebeld moest je beginnen met tien dagen ventipulmin geven,dan moest je vandaag toch ermee beginnen inplaats vandaag al de uitslag hebben Verward

is ze vaker bevangen geweest dan?

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:55

Wat vervelend zeg.
Zoals jij het beschrijft lijkt het dus wel of ze bevangen is. Heeft de DA al bloed afgenomen? Als je het niet vertrouwt, zou ik hem toch nog een keer laten komen. Of desnoods een second opinion.
Sterkte meid en hou ons op de hoogte.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:55

Wat vervelend! Ik hoop dat ze snel beter wordt!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:07

Ja sterkte, ik hoop dat je er snel achter bent wat er aan de hand is!
Hou ons op de hoogte!