naar de springles geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

naar de springles geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 23:43

Jaja ik moest er vanmezelf aan geloven he. Ik ben nu 2 keer naar de dressuurles geweest van een vereniging waar ik nu ook lid van ben en dus moest ik van mezelf ook maar naar de springles.

Leuk was de ontdekking dat de intructeur nog steeds diegene was waar ik 5 jaar gelden ook met Floor veel bij heb gesprongen.
Omdat ik springen heeeeeeeeel eng vind na flinke vallen was mij aangeraden om te zeggen dat ik geen ervaring had met springen.
helaas hij zag mij en wist meteen dat ik bij 'die vos' hoorde...
(of dat goed is weet ik niet Haha! )maar met het smoesje ik kan niet springen mocht ik niet aan komen gelukkig geloofde hij het wel dat ik niet meer durfde.

eerst balkjes gelopen en dat vond lot saai toen het eerste kruisje de eerste paar keren slofte lot erover maar naar wat aanwijzingen kreeg ik het oude gevoel weer te pakken en kon ik er fijn aan rijden de afstanden klopten toen en het was gewoon lekker weer te doen.
dat vond lot ook hij werd wakker en zelfs heet naar de sprong toe. wel fijn erbij te houden maar als ik meer ontspande was ie weg haha
Ik ben maar tot de 70 cm meegegaan toen durfde ik niet meer maar de instructeur was goed te spreken over lot hij vond 'm zelfs goed springen en stelde voor dat ik vanaf nu maar elke week naar de springles kwam..euh nee bedankt misschien volgend jaar weer voorlopig genoeg balken gezien.... Knipoog Scheve mond

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 18:20

haha dat ken ik orri was gister namelijk de enige met een dressuurzadel Bloos Haha!

maare fitz zoveel lef heb ik niet hoor ik heb ooit de moed bij1 geraapt na mijn val en toch voor een parcour ingeschreen tijdens het parcourlopen wilde ik naar huis en dat gevoel werd alleen maar erger.
Ik moest starten van mijn ouders (bleeeh) Tijdens het kijken zonk de moed me in de schoenen de 1 na de ander had een weigering of een noodsprong over een hindernis met vaten.
Dolblij was ik toen ik er vanaf was foutloos en wel.
aleen toen reed de laatste ook foutloos en moest ik de barage in en ging het nog hoger waaaaaaaah.
op mijn voorstel dat ik genoege nam met de 2de plek gingen ze niet in Frusty
Nog maar een rondje uitgezeten en gezworen dat ik noooooooooooooooit meer een parcour spring

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 22:43

2de erg he alles nog een rondje voor niets!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, Ceffyl, desireeee_x, IASCrawler, lina1998, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers