Ik dacht leuk naar het strand te gaan

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Ik dacht leuk naar het strand te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 21:12

Pff, ik dacht, laat ik vanavond eens lekker naar het strandje gaan, lekker in het water, Mirre is er dol op!!! Dus ik samen met mijn zusje gaan rijden, zij op een pony, ik ook. We waren al een hele tijd in het water, lekker diep, we waren zonder zadel gegaan. Op een gegeven moment draaft Mirre het water uit, niet zo heel erg, tot ze op het strand aankomt en in galop over gaat met haar hoofd tussen haar benen en maar bokken en bokken!!!! Dat hou je zonder zadel al helemaal niet lang vol en BAM!!! daar lag ik, op de grond, Mirre stond een eindje verderop te kijken van wat doe jij daar op de grond????? Nu heb ik echt zoooo'n pijn heel onder in mijn rug, misschien morgen maar even langs de dokter. De boosdoener is de fjord in mijn profiel trouwens!
Laatst bijgewerkt door mirre op 26-07-04 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt



mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 21:18

thanks

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 20:49

Dank jullie wel allemaal Lachen Ik heb nog steeds echt mega veel pijn in mijn rug en ook een beetje in mijn nek! Maar wat was ik blij dat ik een cap ophad, ik viel namelijk ook op mijn hoofd en dan denk ik weer, toch goed dat ik heb opheb!
Morgenochtend ga ik even naar de dokter, ik ben alleen als de dood dat hij zegt dat ik rust moet houden, daar heb ik namelijk helemaal geen tijd voor en al helemaal geen zin in!!! Bloos Ik zorg namelijk voor een hele beestenboel voor mensen die op vakantie zijn (ze komen vrijdag weer terug) Om precies te zijn, 6 pony's (dus geen tijd om rust te houden Knipoog ), zwanen, ganzen, eenden, kippen, duiven, cavia. En ja, ik heb net gewoon uitgemest Bloos (ik ben niet zo heel eigenwijs namelijk).
Het is trouwens helemaal niks voor dit paardje om zo te doen, ik neem aan dat het joligheid was, ik sprak net mijn tante op Mirre (eigenaar) en ze merkte niks aan haar, dus ik denk niet dat ze ergens pijn heeft gehad.

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 07:27

Pff, net naar de dokter geweest, het zijn gelukkig spieren en ik mag er alles mee doen OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, frutsel05, Sintara en 23 bezoekers