Nog 4 dagen en dan is het zover!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Nog 4 dagen en dan is het zover!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 20:05

Dan ga ik met mijn klasgenoot stage lopen bij; "De Trapper ranch"!!
De Trapper ranch is gelegen in één van de mooiste natuurgebieden van Noord Nederland, het zogenaamde "Nationaal Drents-Friese Wold".
Het is een vakantieplekje op de grens van Drente en Friesland (Hijkersmilde) en mensen kunnen daar een weekend, midweek of een week vakantie houden.
Je maakt dan leuke dagtochten door het bos, en de mooie groene velden, en natuurlijk ook even picknicken wat het helemaal compleeet maakt.
Ze hebben 2 blokhutjes en er kunnen in totaal 8 mensen verblijven.
Voor ons hebben ze een caravan staan, maar als de blokhutjes leeg zijn mogen wij daarin slapen.
We moeten wel voor ons eigen eten zorgen, maar als er voor de mensen gekookt wordt, kunnen wij ook mee eten.
S'avonds wordt er les gegeven door Bob, en als we willen mogen we mee rijden.
Hun website: www.paardenvakantie.nl

Ik moet het nu alleen wel 5 weken lang zonder Margot en Bokt doen ik weet niet of ik dat uithou hoor Huilen Ik neem wel veel foto's van haar mee, en een mooie foto voor op het kastje, en misschien krijg ik daar ook nog wel wat afkickverschijnselen, maar dat moet dan maar voor een keer Haha!

Jaja, dit wordt een avontuur op nooit te vergeten!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:14

nou als nog veel plezier ook al moet je t onder bokt doen Haha!
en is daar nergens een computer

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 23:53

nee, we zitten echt 'in the middel of nowhere'.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 00:34

Ow gaaaaaaaf!!! Kim, Dorine_81 en ik hebben zoiets ook gedaan vorige zomer (Kim en ik de zomer daarvoor ook al). Wij zaten 6/7 weken op een manege op Texel, en begeleidden daar ponykampen. We hadden onze eigen paardjes mee en ik heb er zelfs een paard gekocht!

Het is echt geweldig leuk, de hele dag met paarden omgaan, primitief leven, slecht eten, geen internet Haha! .... Echt super!

Heel veel plezier, en voor je het weet zijn die 5 weekjes om hoor! Dat gaat echt erg snel! Neem je je eigen paard mee? Kom je in het weekend wel thuis of niet?

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 12:12

Ik heb geen eigen paard, wel een verzorgpony; haflinger (staat in mijn profiel), maar ik ben haar wel van plan te kopen dit jaar.
Iedereen vroeg al aan mij of ik niet mee kon nemen, maar dat kan waarschijnlijk toch niet omdat ze:

-niet van mij is
-nog nooit in de trailer heeft gestaan, en deze reis duurt toch wel zo'n 2,5 uur!
-omdat het waarschijnlijk niet leuk zou zijn voor mijn klasgenoot; ik wel een eigen paardje, en zij niet.
-omdat die mensen het mischien niet willen.

maar ik ga het wel voorzichtig voorleggen aan Henny, en als zij het geen probleem vindt (mischien begint ze er zelf al over, wie weet) hoef ik het alleen nog maar aan de eigenaar voor te leggen.
En als het dan ECHT mag, dan wil ik het de laaste paar weken doen.
Ik heb 5 weken te tijd, dus tijd zat.

Ik ga waarschijnlijk 2 à 3 weekende naar huis met trein en bus (reis duurt wel 3,5 uur!) en mijn vader zou me daar waarschijnlijk weer terug brengen.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:37

Nou, gaaf hoor! Zou ook wel willen, maar ja, ik denk niet dat ze er zo blij mee zullen zijn op mijn werk....en mijn vriendje wil dan ook mee en die kan nog niet zo goed rijden (heeft pas een keertje of 6 op mijn paardje gezeten)....Ik ben jaloers....

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:12

Nou heel veel ple\ier hoor ik hoop dat je het leuk hebt.