2 de dag van baron

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

2 de dag van baron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:46

vandaag stond die lekker relaxt in de wei te grazen toen ik aankwam, ik de spullen en alles bij de wasplaats neergelegt. Toen ff met de stal eigenaar een babbeltje gemaakt of die vanacht rustig is geweest en jah dat was die Lachen Toen baron maar uit de wei gevist Haha! Had hem geen deken op vanacht omdat ik het best benauwd vond. Dus had die lekker liggen rollen in de wei en echt ik kon mezelf wel Schieten dat ik geen deken op had gedaan :S Want hij was Kei vies. Na Moeilijk poetsen haha want hij stond te dribbelen en te dansen op de wasplaats (alles is ook nieuw) toch maar even opgezadelt en naar buiten gegaan, En hij ging ook dribbelent en dansend het terein af Haha! haha vond ik wel kei gaaf :p, eindelijk na 5 min bij het bos aan gekomen, werd die rustig. Dus ff lekker draven en hij was me aan het strekken geweldig oortjes en nek erop Haha! hinneken die gek haha mooi gewoon hij hinnikte zelf naar de konijntjes haha, ondertussen was ik een beetje verdwaalt (zat al over de duitse grens heen) Toen toch maar een paar boomstammen mee gepakt. toen toch het goede pad trug gevonden en op weg naar huis. Toen over de grens kwam ik een klein meisje tegen met der moeder en zei tegen haar moeder kijk mam datis een new forest, en die moeder ook nog zo das een mooie. ik zeg neej tis een arabier hoor Haha! haha Nah even later belde leon nog even haha begon baron te hinniken Haha! Nah Heb een vet leuke dag gehad met hem Lachen

www.dressuurstalseren.com


Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:55

liberty schreef:
heb het wel gehoord hoor, al bellend door het bos heen crossen Knipoog

Fijn dat het zo goed gaat Lachen


haha jah in stap Knipoog kan dat he Haha! Hij was rustig Lachen

www.dressuurstalseren.com


Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:04

snowdon schreef:
Hehe, oops nu heb ik ook geroddelt Schijnheilig


Lache toch :p

www.dressuurstalseren.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 92 bezoekers