Eindelijk een nieuw zadel....Euroriding Luxor!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Eindelijk een nieuw zadel....Euroriding Luxor!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 16:02

Laatst was ik dan eindelijk voor een nieuw zadel wezen kijken, bij Drunens Ruiterhuis. Werd heel goed geholpen, heb ook op allerlei zadels gezeten.

Dus de week erna (afgelopen zaterdag) kwamen ze langs om de zadels op mijn paardje te passen, heb echt op allerlei verschillende zadels gezeten zoals Euroriding, County, Passier, Prestige, en nog een paar.

2 zadels pasten niet goed op mijn paardje, dus die vielen al af! Daarna heb k ff met de andere zadels gereden en het enige zadel dat ik echt fijn vond zitten was de Euroriding Luxor, die zit echt zooo fijn, lekker zacht, m'n benen sluiten goed aan en ik zit mooi rechtop

Die man die langskwam zei ook nog dat mijn eigen zadel dus voor geen meter op mijn paardje lag (wist ik zelf ook al maarjah k moest toch nog ff w88 totdat ik een nieuw zadel zou krijgen) maja de kussens waren aan de 8erkant veel te laag, lagen niet eens op de rug van m'n paardje!!
Mijn ouders zeiden al, nu hebben we er spijt van dat we je zo lang met dit zadel hebben laten rijden, ik zei al jah k heb het toch gezegd dat ie ni pastte maargoed...

Woensdag kan ik mijn zadel ophalen, dan worden er meteen nieuwe beugelriemen, beugels e.d. erop gezet!!
Had um eigenlijk zaterdag al meteen kunne houden, maja aangezienw e nog geen geld van de bank af hadden gehaald, moet ik nog ff w88!

Maar het zadel zit echt zoooo fijn, bij mijn eigen zadel kreeg ik altijd pijn aan m''n rug, en het doorzitten was altijd zo'n probleem, ik kon gewoon niet rustig blijven zitten en mijn benen vlogen alle kanten op, daar heb k bij het Luxor zadel helemaal geen last van!! *LOL*

En nu vind m'n paardje het ook niet meer zo erg als k aansingel, eerst probeerde ie altijd te happen naar de singel ofzo, ent oen ik het Luxor zadel erop deed, deed ie helemaal niks!! OK dan!

Maar ik zal binnekort wel ff foto's van het zadel en m'n paardje maken Haha!

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:08

leuk Lachen dat je zon fijn zadel hebt gevonden ik heb zelf ook net een nieuw zadel ben k ook heel blij mee ik hoop dat je er veel lo van hebt

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:46

Ik heb ook een Luxor en het is echt een fijn zadel hoor.Spijtig dat je hem nog niet hebt.Ik heb hem bij het passen mogen houden en dan de dag nadien in de winkel mogen gaan betalen. Je gaat echt nog veel plezier van je zadel hebben.

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 17:52

orban schreef:
Ik heb ook een Luxor en het is echt een fijn zadel hoor.Spijtig dat je hem nog niet hebt.Ik heb hem bij het passen mogen houden en dan de dag nadien in de winkel mogen gaan betalen. Je gaat echt nog veel plezier van je zadel hebben.


Ja dat verwacht ik ook wel jah Haha! Ben er echt superblij mee (ook al heb k um nog niet helemaal) :p ghehe

Woensdag ga k um meteen halen!! En er meteen mee rijden Haha!