de belevenissen uit het leven van tinkerbell

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

de belevenissen uit het leven van tinkerbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 20:31

nadat sandrijntje 40 minuten op haar fiets in de regen eindelijk op stal aankwam moest ook tink eraan geloven:winterjas aan en buiten mee aan de hand fietsen.nou tinkie had wel zin:er werd eerst hard maar dan ook harD gedraafd en tussendoor zo eens een paar bokken hoog de lucht in.baasje boos:TINKERBELL geDRaag je!
nee dacht tink,ik ben net op dreef.
goed dacht baasje:dan zul je er ook aan geloven en we zijn een heel eind wezen fietsen.op de terugweg stond op de 5-sprong een man te wachten(tja IN de regen Verward )maar toen we naderden was het een buurman van onze stal en hij had me zien fietsen met tink en was speciaal op me aan het wachten omdat ie tink zo mooi vond:dus even een praatje gemaakt,ja hij was zeer van tinkie gecharmeerd,of het een merrie was en ook met papieren?toe maar en ze loopt ook zo braaf mee met de fiets,ook aangespannen?ja ook aangespannen,nou dat was wel wat!ikke trots*blozend fietste ik weer weg en ging buur naar zijn huis terug.ik dacht nog:dat ie echt voor mij zo in de regen gaat staan wachten....oke voor tink dus Knipoog
dus wij naar stal:baasje nat
tink nat
poten onder de modder
afspoelen en natte jassen uit en droge aan(tja die van baasje was een zomerjasje dus moest op de verwarming eerst droog worden.)

vandaag komt vrouwtje aan ik word uit stal geplukt en moet eerst uitvoerig gerost worden want het schijnt dat ik het warm heb en mijn haren verdwijnen Verward nou goed aangespannen en dressuur in de binnenbak.normaal maar een halfuurtje maar ik moest gewoon een uur!kun je het je geloven???pfff ik was wel moe daarna hoor(stiekum niet maar ik doe net alsof)
tja het liep voor geen meter maar ik weet hoe dat kwam:baasje had ergens verdriet van en dan is ze niet meer geconcentreerd en dan doet ze maar wat.
ach ja hoefde ik ook niet mijn best te doen Knipoog

tja en wat zal de dag morgen weer brengen?hmmmm ALS IK MAAR VRETEN KRIJG!tja das mijn motto Haha!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:42

yeah!!!!!
eindelijk weer eens een verslagje van sanderijn en tinkie!! Pling
Leuk om te horen dat het zo goed met jullie gaat zeg.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:07

Sanderijn is BACK yeeeeehhhhh.

He meisie wat fijn om te horen dat het zo lekker met Tink gaat Pling
Ze zal nu wel steeds mooier worden (ze was al erg mooi) maar met zoveel beweging en training word ze vast steeds mooier........

Gaat het met jou nu ook lekker......?

We komen zeker nog een keertje bij je langs........ff Tinkie knuffelen.....en natuurlijk mee op de bok he (had je nog beloofd Schijnheilig hihihi) en ff gezellig weer bij kletsen.

Dikke knuffel voor Tink.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:18

Tinkie is echt een toppony! Lachen
Wat is dat sanderijn , gaat het niet zo lekker met jou?
Succes hoor!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:01

Gekke tinkie! Dus de bewonderaars staan zelfs in de regen op je te wachten? Dat kan zeker niet ieder paard zeggen!

Wat is er loos met het vrouwtje?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:56

Ik heb hen beiden zondag gezien.... Sandrijnie én Tinkie!d
We hadden een hele gezellige dag, en Sandrijnie wou ook nog op mijn paard omdat ze die zo lief vond... Cerise keek daarbij zeer vereerd haha.
Ze vond Sndrijnie óók lief! Ze bleef braaf stappen, af en toe een dribbel maar ach. Niet op hol of bok, niks.
Goedgekeurd door Sndrijnie dus! Cerise ook weer trots... Knipoog

Zowel Sanderijn als Tink zagen er heel goed uit, dus kan me best voorstellen dat ze bewonderaars hebben!
Hier in huis ook nog een stel bewonderaars genaamd Peter en Dorine. Lovers

En uh, was je beetje verdrietig San? Peter bellen!
Mijn mannetje heeft af en toe van die opmerkingen naar jou toe....alsof-tie in je zieltje heeft gekeken...
Eigenlijk maakt-ie dan een grapje maar ondertussen zit er ook een waarheidje in hahaha. En jullie kunnen goed samen.

Zo'n grapje... Doet-ie ook wel eens bij mij als ik het niet zie zitten en dan kan hij me weer heerlijk opkikkeren de lieverd.
Laatst ook, Cerise wou niet wat ik wou, ik twijfelen of ik het wel goed deed, zei dat Cerise niet wilde meewerken...

"Och", zei Peter, "Dan brengen we haar toch naar de Mora, wordt ze een hoop frikandelletjes... Wat moet je ook met zo'n rotpaard met zo'n irritante zachte vacht, met 'punky-manen', zo'n diepe zucht uit haar neusgaten in jouw nek, een modderig hoofd dat naar je hinnikt als je bij de stal aankomt... Getsie nee dan kan ze beter naar de Mora."

Hoeveel je na zo'n opmerking ineens van je paard houdt... }>