Bijna ready to go!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Bijna ready to go!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 16:01

Jaaaaa eindelijk is het zover Haha!

Mijn zus en ik gaan vanaf morgen met Pliva en Paula door Drenthe toeren. De paden op, de lanen in Hyper!
Zo'n trektocht stond al eerder op het programma, met vorige bijrijdpaarden van mij, maar het kwam er nooit van.
Maar nu gaan we dan echt. OK dan!
We hebben flink buitengereden de afgelopen tijd, en dat gaat erg goed.
De conditie is er, het vertrouwen is er, en de spullen hebben we ook bijna voor elkaar *LOL*
Voor het huis van onze moeder staat de caravan die we aan het inpakken zijn. We hebben 4 liter vliegenspul gemaakt, in onze caravan zullen de muggen zich iig niet meer durven vertonen Schijnheilig en alle spullen zijn schoon en gewassen. Paula heeft bijna nog meer bagage dan ik Bloos
Morgenochtend wordt de caravan alvast naar onze eerste stek in Zwiggelte gebracht en zelf vertrekken we in de middag.
Overige campings zijn ook al geboekt, en we weten waar de paarden komen te staan, want we zijn overal met de auto al een keer langsgereden.
Routekaarten liggen klaar, het fototoestel is voorzien van een nieuw rolletje, het mooie weer is besteld, de paarden worden vanavond nog lekker gewassen en dan gaat het grote avontuur beginnen Haha!

Heb er enorm veel zin in, we blijven een week weg, komen volgende week zondag weer terug en dan zal ik een verslagje plaatsen hoe het geweest is.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 16:09

Kido schreef:
en wie brengt de caravan elke dag naar het volgende stekkie?

Onze moeder Haha!
Ideaal he?

Heb nu grooooooot respect gekregen tijdens het inpakken van de caravan voor degenen die alle bagage te paard meenemen Bloos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 21:32

Nee Havelte ligt niet op de route helaas.

We gaan rondrijden in het gebied tussen Assen-Hoogeveen-Emmen.
Dus daar waar de meeste boswachterijen en ruiterpaden zijn Knipoog
Hoeveel kilometer het per dag wordt? Is een schatting, ongeveer 20 per dag. Maar er zijn ook twee campings waar we 2 dagen blijven, zodat we ook in de omgeving eens een wat korter ritje kunnen maken.
We hebben 5 'campings'/maneges op het programma staan.
In Zwiggelte, Meppen, Schoonoord, Buinerveen en Papenvoort.

Het lijstje nog-te-doen wordt steeds kleiner gelukkig Knipoog
We hebben zojuist de gewone fotocamera verruild voor een digitale, dus er zullen ook genoeg foto's komen Lachen


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 10:12

Het REGENT Wow!
De caravan vertrekt over een uurtje, wij vertrekken rond half 2.
Kan iemand nog even een zonnedansje doen? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers