lucky is zooo blij.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 20:27

vanavond lekker getut met hem. gepoets met de zachte orstel. zijn manen en staart zijn gelukkig nog helemaal goed uit zijn manen zijn alleen wat happen van het scheren. hij si echt nog hel erg schrikkerig. ik wilde zijn dek eraf halen kreeg ik haast een zijwaarse trap van zijn achterbeen. tja het kan ook niet zomaar in een keer. ik kreeg het redelijk voor elkaar om zijn benen op te pakken. via jullie kreeg ik de tip om zijn achterbenen dmv een touw op te pakken. dat ging aardig goed. ik kon nu zijn benen goee bekijken en de ernst van de mok bekijken. die zit bijna tot zijn hak aan toe. ik moet hem dus echt gauw scheren en de mok behandelen. mijn overburen hebben een soort bak je in hun kas en daar is het altijd lekker warm. ik mag daar ook altijd gebruik van maken om mijn pony's los te gooien. alleen longeren gaat iet omdat daar dus palen in die kas staan. en die kun je niet ff wegzagen. maar in elk geval heb ik lucky er ff in losgegooid. ging ie toch rennen!! was zzoooooo uitgelaten en vrolijk. alleen tja het vangen. hij heeft nog niet voldoende vertrouwen dat ie zo naar je toekomt. blijft wel in een circel om me heen lopen maar net zo dat ik hem niet kan pakken. ik ga er ook niet achteraan lopen. mijn buurtje had wat biks gepakt en langzaam kwam hij dat toch ff opeten zodat we hem konden vangen. pffff en dan weer naar de stal en het dek op.... dat is een ramp. hij vliegt heel de stal door. er zitten op zijn lijf heel veel sneeen. ik weet niet of het komt door dat ze hem met schren heeft geraakt of door iets anders. het zijn flinke krasssen. nu zitten er al wel kosten op gelukkig. ik denk dat ze met scheren hem misschien heeft gesneden omdat hij denk ik erg bang was en niet stil stond. ik zal het wel eens vragen. is nu ookniet meer van belang. hij moet opknappen. ikvind dat hij vergeleken met zaterdag al heel goed vooruit is gegaan. iets mider schuw. heeft het niet meer koud nu hij onder dek staat dus staat ok niet meer zo ineengedoken. en hij heeft wat meer pit. heeft zelfs al weer wat praatjes. ik ben blij dat hij nu bij mij is en voorlopig gaat hij ook niet meer weg. ik zal ooit wel een ander tehuis voor hem gaan zoeken zodat ik weer een ander paardje zou kunnen helpen. mochten er mensen zijn die zon paardje zien of weten zon dier kan altijd bij mij terecht. ik krijg binnenkort de beschikking over 4000 meter land. dat kan ik hurenop 2 km afstand van mijn huis. als hij er aan toe is mag hij daar heen. maar dan moe eerst de mok helemaal beter zijn.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 20:46

er zitten nog een aantal fotos op. ik hoop dat sunny gauw gaat bevalen dan kan ik met vol maken en dan zal ik hem per 1 uur express laten ontwikkelen en dan hier nerzetten.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 06:37

tja als je zon pony ziet kan je haast niet anders als hem meenenemen. ieder dier verdient het om goed vrzorgd te worden.hetis vanzelfsprekend dat ik dat beestje niet zal laten staan. ik ben blij dat ik de ruimte er voor had om hem mee te nemen. anders had ik een veel groter probleem. en hij zal zeker niet de laatste zijn die bij mij terecht komt. xxx lonneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper en 30 bezoekers