vandaag Breitling weggebracht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

vandaag Breitling weggebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:05

Nou vandaag was het zover Haha! vanmorgen stond ik al aardig in spanning op me werk me af te vragen of hij de trailer in zou lopen (hij heeft alleen op een vrachtwagen gestaan) en wat hij van zijn transport beschermers zou vinden. Heb van die hoge transport beschermers (die die ook nog nooit omgehad heeft)
nou op stal aan gekomen maakte me pa de trailer klaar voor vertrek, ik die dingen om zijn benen gedaan en hij bleef gewoon braaf stil staan Haha!
Nou ik naar de trailer lopen met breitling achter me aan, hij liep er zo op *LOL* zijn achterbenen bleven wel boven aan de klep staan maar nadat hij even rond gesnuffelt had zette hij ook het laatste pasje en kon de klep dicht OK dan!

Nou wij onderweg naar femke (kimmie261) we zijn om 1 uur weggegaan en we kwamen rond half 4 geloof ik aan (of iets later)
Breitling heeft heel de weg rustig gestaan alleen in het begin niet, resultaat hij had zn kop op allerlei plekken opengehaalt, lap vel boven op zijn neus er af, schaafwondjes over heel zn hoofd Bloos! maar dat geneest wel weer

nou bij femke aangekomen paardje uit geladen, hij liep heel voorzichtig de trailer af en keek toen eens in het rond kwamen er 4 of 5 grote honden aan gerend Bloos! maar daar keek hij niet naar om OK dan!
Even lekker hinike, groot maken en mij mee sleuren richting de stallen.
even transport beschermers af gedaan en daarna lekker op stal.
Hij werd super ontvangen, zijn stal zag er pico bello uit, lekker hooi er bij en hij begon ook gelijk lekker te eten, paar keer rond draaien even liggen en weer op staan ff lekker hinike en maar weer verder eten Haha!

Heb even overal rond gekeken en kan niet anders zeggen als dat ze het prima voor elkaar heeft daar Haha! Ziet er allemaal echt super uit Ik ben er 100% zeker van dat het helemaal goed komt met mijn paardje daar.

En nu een maandje (misschien iets langer) gedult hebben en dan kan ik hem weer op halen Haha!

Het is een heel verhaal geworden maar ik ben echt zo blij zoals het gelopen is *LOL* en dat moest ik even kwijt Tong uitsteken

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:17

super dat je nog z'on goed adres heb kunnen vinden OK dan! ach ja maand lijkt lang,maar dan is hij er ook helemaal klaar voor en heb je nog jaren met hem,succes iig,prachtig paard.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:21

Goed adres is het zeker werd super ontvangen en ze is echt super aardig Haha! mijn vriendin moet er ook op kunnen rijden (verzorgt hem ook) dus de knopjes moeten er redelijk goed opzitten, dus misschien blijft hij iets langer, ligt er aan hoe snel die het allemaal aanneemt Ik heb er in elk geval een goed gevoel bij *LOL*

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:26

Fijn dat je er zo'n goed gevoel over heb.Ik hoop dat de tijd dat hij daar is voorbij vliegt en jullie dan lekker met hem kunnen rijden.Veel suc 6 en hou je ons op de hoogte van hoe die het doet enzo?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:32

Jazekers, de eerste keer dat ik er op ga zitten komt natuurlijk op foto. Wou vandaag ook foto's maken maar heel niet aan gedacht toen ik daar was haha. Toen ik thuis kwam kwam ik er ook achter dat het kaartje niet in het toestel zat dus het had toch niet gekunt. Binne kort gaan we kijken en ga ik er op rijden, kijken hoe het gaat en dan beslissen of hij nog even blijft of dat hij mee terug gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:46

Yeah het is gelukt een beleerster te vinden voor het paard met de mooie naam ? Cool Lachen

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:47

haha nou op papier heet hij Ulrich dus officieel heeft hij geen mooie naam Knipoog

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:53

Ja komt natuurlijk ook dat je niet aan de digi denkt omdat je wel meer aan je hoofd heb dan he?Maar de volgende keer niet vergeten dan kunnen wij ook ff kwijlen.Veel suc 6.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 21:27

Zal het de volgende keer zeker niet vergeten Haha! mijn paps maakt dan foto's van mijn eerste keer rijden op mijn paardje (heb dan al bijna een jaar niet meer gereden Bloos! )