Behandeling van Verzorsters??:) wat vind jij???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Behandeling van Verzorsters??:) wat vind jij???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 23:37

Wat vinden jullie nou eigenlijk van verzorgsters?? Verward

Ik verzorg samen met nog een paar andere meiden 4ponys en 2paarden en we willen jullie gewoon wat vertellen over hoe dat gaat, en wat we allemaal doen en we willen weten wat jullie daar van vinden..
Dusse wees vrij om te reageren, of te vertellen hoe dat jou vergaat..!!!! *LOL*

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:39

Heys,

Wel ik verzorg 15 Shetjes. Alleen. Alhoewel de eigenaar zorgt er ook super goed voor!!! Maarre ikke borstel ze 1 voor 1 enzo. Alleen jammer dat ik niet kan rijden maar dat maakt niet uit. Ben nu 1 hengst van 2 een beetje aan het opleren zeg maar. Halster in doen enzo. Is de bedoeling dat die voor de kar gaat Tong uitsteken. Enne der lope 2 veulentjes bij en die zijn kweet nie hoe schattig en daar speel ik veel en vaak mee. enz, enz....

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 23:45

(ff over mezelf)(Ik woon in leeuwarden en rij op de leeuwarder manege, ik ben 15 jaar oud en verzorg sinds kort een shet en een E-pony)

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 23:47

Heej toch wel leuk dat mensen gelijk reageren, Bedankt!!!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:48

Ow. Nou dan ff over mij: Ik woon In Belgiƫ, rij bij Ruitersportcentrum Liefsoens, ik ben 12 jaar oud, en verzorg al een paar maandjes 15 Shetlanders. Waar laatst 1tje van verkocht is :'(. Maar Liinii vertel eens iets over de Shet en E-pony

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:49

Enne ikke vin et leuk om meteen te reageren. Ben dan ook verslaaft aan Bokt. Haha! Je vind het toch niet erg dat ik zo vaak reageer he???

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:03

Heej,
ff over shetten, ze zijn supersz!!!
Ik verzorg er dus zelf ook 1, het is een hengst maar wel een hele mooie!! Hij is rond de 14 jaar oud en Bont en al een tijdje niet bereden en nu is hij heel wild. ik zou em dolgraag weer wat willen herbeleren maar dat staat de eigenaar niet meer toe, ze denkt dat der ongelukken gebeuren!!??

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:06

He Linda,,..
welkom op bokt he:P leuk dat je toch lid bent geworde Haha!
nou ik verzorg dus op dezelfde plek waar linda ook verzorgt ik verzorg een welshXdartmoor A/B pony van 4 jaar en een Ijslander/welsh X arabier/welsh hengstje (dat denken we is niet zeker)Ze zijn super lief Haha!
en waarschijnlijk ga ik Dat hengstje dus kopen (voor foto's kijk in m'n profiel)

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:10

Nou!!!! Samanthaaaa alvast proficiat met je hengstje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:13

Citaat:
Halster in doen enzo.


Bloos! Had ik maar geweten dat je die in moest doen Bloos!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-04 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:15

Alacairion schreef:
:oo Had ik maar geweten dat je die in moest doen Bloos!

HAHAHHAHAHAH Haha! Vast typfoutje of misschien bedoelde ze hoofdstel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:16

naja als je maar lol hebt he Knipoog

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:16

Alacairion schreef:
wat je van verzorgsters vind?
Kan het nog onzinniger


Ik denk dat ze bedoelt wat je vind van hoe de mensen van wie je de pony verzorgt hoe die je behandelen en wat je allemaal moet doen enzo.
ze is ook nog maar net op bokt dus..
Laatst bijgewerkt door xSammyJo op 22-07-04 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:17

Alacairion schreef:
naja als je maar lol hebt he Knipoog

Precies Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:17

ja ik snap het wel Lachen

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:18

oh oke Knipoog

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:22

Jemug wat kletsen jullie veel op my forumpje!! naja ik kan er zelf ook wel wat van!!

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 00:26

We gaan morge gewoon lekker bezug aan het landje voor Amigo en ??
En laat T****A maar lekker zeiken over haar eigen viese landje... ik ga dat niet helemaal opruime voor haar!!!!!!! ze kan tog zelf ook wel eens wat doen behalve rijde, terwijl ze ons verbant.....
Maar voor nu, WELTRUSTE iedereen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:39

Linnii schreef:
Jemug wat kletsen jullie veel op my forumpje!! naja ik kan er zelf ook wel wat van!!


zoiets wat je geopend hebt zoals dit! is een topic waarvan jij de topicstarter bent.. iets waar alle topics instaan is een forum..

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:41

Heysz vandaag donderdag, iedereen meent maar dat het woensdag is ma ja..niet duss. ben vandaag weer naar me shettie geweest en we zouden een stukkie gaan lopen met de paarde, maart was zoow warm en we ware al sneeky beezug geweest aan weilandje van AMIGO!! nou zijn we verbanne......

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:57

Verbanne..laat dei pa van lisanne man ! als hij er nix aan doet doe ik er wel wat aan.. ik maai ut gras dan zelf wel enz.
en zet er wel schrikdraad om heen..

Linnii
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 18:33

tsja nou ja, ik vat het ff kort same......ik heb nooit zoown zin om het hele verhaal uit te legge!!!!!!!!!!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:56

jullie moeten wel on-topic blijven Knipoog

ik verzorg verschillende pony's, een stuk of 4. op twee verschillende stallen Lachen de eigenaren zijn heel blij dat ik dat doe, omdat ze ze zelf niet rijden op die pony's, en ze wel beweging moeten krijgen, dus daar ben ik voor Pling

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:36

ik heb al heel wat meiden gehad! en ben NIET te vreden.... Boos! de rede :
1e meisje : toen mijn pony nog niet was in gereden, (ze mocht er niet op is duidelijk afgesproken) heeft ze 6 vriendinnen mee genomen, en heeft ze laten rijden!
2e meisje: had ik afspraak mee om kennis te laten maken, is nooit komen opdagen, maar heeft intussen wel mijn pony gedaan! (kwam ik later dus achter!
3e meisje, kwam alleen om te rijden in de winter als ze onder de bagger zaten meteen zadel er op en gaan met die banaan! toen mijn pony heel erg ziek was, en extra verzorging nodig had kwam ze niet!!!
4e meisje: was aan het begin super! maar nu... ik kan d'r nooit bereiken, houd zicht niet aan de afspraken!
meisje 5+ 6: ben ik super blij mee! denken eerst aan mijn pony's dan aan hun zelf, ze gaan er mee lessen en zijn helemaal gek met ze!

( ik heb allemaal "screantests"gedaan, en de dames die ik dus had uitgekozen leken op het eerste gezicht hardstikke goed! ik laat niet iedereen bij mijn pony's! Maar dan zie je toch wat er kan gebeuren!!! en dat in 3 jaar tijd! zoveel dames versleten!!! Verward )