Quiz dressuur, algemeen & springen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 00:27

Ik heb het even vluchtig bekeken.. en kwam nog op de volgende dingen. Met dressuurwedstrijden mag je als je dat zou willen in principe alle kleuren handschoenen, jasjes en zadeldekjes gebruiken die je maar wilt.

Tenzij de rijvereniging waar je bij aangesloten bent anders verplicht.

Dit is onlangs (een paar weken geleden) geheel nagegaan bij het KNF en NVDR door onze rijvereniging.



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 01:21

Erg vreemd.. het wedstrijd secretariaat heeft dit nl. zwart op wit doorgekregen. Ze zij hier indertijd achteraan gegaan. Excuses voor het jasje.. daarvan weet ik niets. Voor de zekerheid heb ik zelf laatst (18-01-2002) nog contact gehad met het KNF omdat ik het ook zo vreemd vond. Hierv vertelden ze mij het volgende (en dit hebben ze nagezocht):

Honeybee schreef:
Ik heb net toch maar even contact opgenomen met het KNF, want ja, ik wil het toch zeker weten...

Het rijden met handschoenen is verplicht bij paarden en pony's, ongeacht de kleur. Dus het mag wel.

Tevens vertelden zij mij dat wat betreft het rijden met zadeldekjes tijdens de wedstrijden (dressuur en springen) ook in alle kleuren mag. Tenzij je (bij de vereniging waarbij je bent aangesloten) verplicht bent een verenigingsdekje te gebruiken.

Dus... ik geloof dat als ik wedstrijden ga starten... ik met oranje handschoenen ga rijden en een wit met rode stippen dekje ga gebruiken... Haha!



Wat de handschoenen betreft.. dat zeg je zelf al, dat is toegestaan in alle kleuren dit geldt tevens voor het dekje. In het jasje heb ik me vergist.. sorry

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, friezenfan2, GoogleAdsense, laura_estee, Mjelleke, Noor17, pol013, sterregoud, SuperSuup en 125 bezoekers