heel héél Heel HEEL goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

heel héél Heel HEEL goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 20:21

jah jullie denken natuurlijk gelijk: Boris blijft..
maar nee jammer genoeg is dat niet zo al zou ik dat zo graag willen.. maar ik heb vandaag wel met de eigenaresse een ontzettend goed gesprek gehad over hoe lang ze al paarden heeft etc. we hadden het ook over het vertrek van boris en dat ik hem heel erg zou missen.
toen zei ze dat ze graag wou dat ik nog een jaartje bleef en dat ik dan bijrijder zou worden van BELEMNITA!!!!! alleen die is nog niet ingereden en die word door iemand anders ingereden.. en daarna mag ik haar bijrijder worden!!! COOL HE!!!! ff wat foto's van BELEMNITA:
Afbeelding
Afbeelding
ik ben echt zo gelukkig.. eindelijk lijkt toch alles goed te komen.. Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:23

begrijp me asljeblieft niet verkeerd.
Ik zou willen dat ik zo "makkelijk" een paard "opzij" kon zetten vroeger, zoals jij nu doet

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:37

Leuk voor je joh!
En Stef, wees blij voor die meid!

veel geluk met Belemnita!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:48

ben t wel met stef eens ergens als ik eerlijk moet zijn.


harstikke leuk voor je hoor, heel veel plezier ermee (gaat vast lukken ziet eruit als een leuk paardje!! *LOL* )

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:53

ik begrijp haar wel ik heb Jellie net zo hard weer aan de kant gezet als dat ik op dr ging. maargoed daar werd ik bang voor en we konden het niet met elkaar vinden.
Maar het is juist een hele troost als je al een ander paardje hebt als de huidige weg gaat, zij zal zich nu waarschijnlijk neit zo gaan hechten aan Boris.... ten minste als het lutk Knipoog

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 21:06

ik hou echt ontzettend veel van boris!! al heb ik dat toennet niet helemaal goed uitgedrukt.. ik wiil hem niet weg alleen ik wist vantevoren al dat hij toch een keer weg zou gaan. ik wist dat hij in mei zou gaan en ik heb hem nog niet zo heel lang.. nog maar een maandje ofzo. en ik wil hem echt voor geen goud weg, maar ik moet door. en nu ga ik echt ong 4 keer in de week naar de ooij... moet je je voorstellen dat als hij weg is ik opeens niks meer te doen heb. ik altijd maar thuis loop te lummelen etc. met belemnita heb ik nu al een best goede "band"
ze vertrouwd me en ik poets haar vaak als ik klaar ben met boris.. het is echt niet dat ik een vervanger voor boris zoek alleen ik vind het gewoon ontzettend leuk alleen al omdat ik nu gewoon al best veel met bel bezig ben..
Boris is oud enheeft een soort reuma, ik kan niet zo heel veel met hem maar ik hou ECHT van hem. binnenkort moet ik afscheid nemen en dat zal echt niet makkelijk gaan.. tussendoor blijf ik daar wel nog een jaar gewoon uitmesten poetsen etc. dus..
Maar vanaf het begin dat ik daar was was belemnita mijn schatje daar.. boris ook hoor maar belemnita ook, allleen dan op een andere manier. en ik vind het ook een hele uitdaging om hem te gaan rijden. ik heb nog nooit op zulke jongen paarden gereden en ik denk dat ik er heel veel van zal leren.


je moet dit dus NIET verkeerd begrijpen..
Ik hou van boris maar vanaf het begin wist ik dat hij weg zou gaan. nu ik belemnita hoogstwaarschijnlijk mag rijden is er weer een lichtpuntje, iets om naar uit te kijken, iets waar ik "langere tijd" mee door kan gaan. boris was tijdelijk en dat wist ik gewoon al. ik ben al blij genoieg dat ik gewoon daar op die stal kan blijven. en boris zal ik nooit loslaten, vergeten enz. maar dat is toch logies? ik kan moeilijk gaan zitten treuren thuis. ik moet door.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:17

ik begrijp jou niet verkeerd.
Ik ben blij voor je, maar zou willen (af en toe) dat ik dat zo makkelijk kon.
Als mijn verzorgpony weereens verkocht werd wilde ik maanden geen nieuwe

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:33

leuk voor je!!!
veel plezier met hem/haar!! Party!! Party!! Party!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:53

In ieder geval wil ik je veel plezier wensen met dat nieuwe paardje, maar toch ben ik het ook wel eens met stef. Je hebt nu het probleem wat beter uitgelegd, maar ik blijf het met stef eens. Ik wou dat ik dat ook kon. Maargoed...onderschat trouwens niet het rijden van een jong paard! Dat is niet het makkelijste wat je kunt doen met een paard, en je moet erg geduldig zijn, ik hoop dat je hier goede begleiding bij krijgt en zo het paard, onbewust, geen verkeerde dingen aanleert.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 14:45

ik ga ontzettend mijn best doen!!! ik wou ook het liefst bij die stal blijven.. ik heb nu als het ware boris en belemnita "samen" alleen belemnita poets is nog maar alleen.. boris gaat weg maar zo blijft belemnita wel over Lachen

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 15:02

BTW het is nog helemaal niuet zeker he.. maar ALS het door zou gaan vind ik dat echt SUPER gaaaaaaaaaaaf!! maar dat zou toch nog een jaar duren duz..

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:55

Ik hoop echt heel erg voor je dat het door gaat Knipoog
Dat zou wel heel mooi zijn