Stalhulp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Stalhulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 20:31

Op de manege waar ik rijd, is een stalhulp, Jan heet ie, hij is heel vervelend tegen kinderen en paarden Huilen iemand haat hem en alle kinderen en paarden zijn bang voor hem. Voorbeeld: ik heb een keer gezien toen ie de stallen uitmeste de paarden halen gaf met z'n hooivrok, da's toch niet normaal? Verward hij heeft ook een keer tegen mijn vriendin en mij klotewijfen gezegd Verdrietig alleen maar omdat we ff bij Virginia in der stal waren Schijnheilig wat vinden jullie hiervan, is dit raar of normaal voor een oudstalhulp van 59 jaar ofzo die heel vaak dronken is?

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:03

Dat ie naar de paarden uithaald met een hooivork en dat ie jullie uitgescholden (stinkmodder) heeft. EN dat ie altijd dronken is, is idd NIET normaal nee.
Maar kun je dat niet met iemand bespreken, iemand die meer op de stal te vertellen heeft dan hij??
Dat lijkt mij het verstandigst. Alleen red je het toch niet tegen zo'n kerel.
Dat moet iemand aanpakken die zeg maar 'gezag' over hem heeft.
Als ie daar werkt, lijkt mij dus dat er nog iemand boven hem staat.
(denk aan eigenaar/stalhouder)
Ik zou het met zo iemand bespreken, en vertellen wat jullie gezien hebben.
Suc-6

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:18

Ik zou dringend eens met de manege eigenaar gaan babbelen!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:30

Tja wij kunnen niet veel met deze informatie...ik zou trouwens niet langer blijven bij een manege met zulk personeel...niet echt goeie reclame.
Ga praten met een 'hoger' iemand dan de stalhulp, pas dan kan er iets aan gedaan worden.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:27

Inderdaad, ben het met de rest eens. Je kunt het beter iets hogerop gaan zoeken. Eventueel kun je meerdere klanten van de manege om hun ervaringen met de man vragen, zodat je redenen gerond zijn, en je dus zeker weet dat je gegloofd wordt.

Wat die man doet is inderdaad niet normaal, en ik denk dat als je de eigenaar ervan vertelt dat hij of zij wel een hartig woordje met de man zou wisselen, omdat dit niet echt presentatief staat tegenover de klanten. Ik persoonlijk zou weggaan, en mijn heil ergens anders zoeken. Dat de manege zich al inlaat met zo'n debiel, en verder niets in de gaten geeft, zegt mij genoeg over de manege zelf.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Stalhulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 09:12

Heey, ik zie mezelf al aankomen naar Belinda, de eigenares, ene, zij kent Jan heel goed, ik weet ook niet waarom ze hem heeft aangenomen, maar iedereen weet hoe bot Jan tegen paarden en kinderen is.... OOK belinda. Dus als ik hiermee aankom, zegt ze waarschijnlijk dat hij nou eenmaal zo is ofzo... Ik hoop dat ie er vandaag niet is, want ik ga naar mijn lieve schat (Virginia) Party!! *LOL* Party!! [/quote]

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Quote

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 09:14

XoNo schreef:
Ik persoonlijk zou weggaan, en mijn heil ergens anders zoeken. Dat de manege zich al inlaat met zo'n debiel, en verder niets in de gaten geeft, zegt mij genoeg over de manege zelf.

Ik wil absoluut niet weg, want ik vind die paarden daar veel te lief, en trouwens, verder zijn er behalve een andere manege waar ik ook rijd geen fietsafstand manege's...