Verslag wedstrijd van m'n zusje met Adventure!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Verslag wedstrijd van m'n zusje met Adventure!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 15:39

Mijn zusje Leonie (12) rijdt nu zo'n 4 maanden op mijn arabier, Adventure. Ed is 6, en kan vrijwel niets nog. Hij is pas 1,5 jaar geleden ingereden, en heeft vooral lekker in het bos gelopen. Balans en evenwicht heeft ie nu goed, maar Leonie zet nu de (vele) puntjes op de I. Na 4 maanden met Leonie gaat het echt al heel erg goed!

Vandaag had ze haar 2e onderlinge wedstrijdje op de ponyclub. Volgende week heeft ze haar eerste 'echte' wedstrijd, spannend dus!
Helaas ging het niet zo heel goed vandaag, beter gezegd: uitermate slecht ging het! Erg jammer, want in de training deze hele week ging het echt heel erg goed.

Vanochtend had Leo zich verslapen Dromen, lekker gestress dus. Bij de stal zagen we dat Ed alle knotten er uitgeschuurd had.... Extreme duivel, dus nieuwe knotten maken... De tape was op... Nou ja, genoeg redenen tot veel gestress dus.

Leonie kon maar kort losrijden omdat we zo laat waren, dat was erg jammer. Losrijden ging erg slordig, en de proef ook. Leonie viel 'stil', maar ja, ze moet ook nog heel wat meer ervaring krijgen! Ze was uiteindelijk 6e in de B, met 149 punten... echt waardeloos dus.

Maar goed, volgende week beter! Haha!

Dorine_81, Dorée en Jessica (Obsession) waren wezen kijken. Jessica heeft foto's gemaakt van Leonie en Adventure, en ook nog foto's van mijn andere (oude) pony Snoopy met haar verzorgstertje.

Kijk hier voor de foto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=44317

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:44

Jammer joh, maarja ze zijn beiden nog jong...
De wekker goed zetten, spullen nakijken, niets meer vergeten dan gaat het de volgende keer vast beter Lachen

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:53

wezen kijken? ik hahahaha ik was eigenlijk meer aan mijn vrijwilligerswerk bezig zo erg dat mijn stem nu een beetje schor aan het worden is van het vele voorlezen ... Haha! maar ed moet ook nog wat vaker in een binnenbak rijden want dat is ie ook niet helemaal gewent die paar keer per jaar bij riant ...! en ze beginnen nog maar net dus verwacht er niet zo veel van want het goede komt er heus wel uit als ze verder zijn...!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:32

kan een van jullie mij misschien uitleggen waarom doree maaike steeds belde? en we hoorden alleen een hoop geroezemoes en iemand die een hondje riep. ik weet t niet hoor maar volgens mij heeft doree geld over.
(sorry is offtopic)