penny in de race....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

penny in de race....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 12:16

stompwijkse ponyrace, zondag de 18e geweest....
nou was het veld al niet je van het, ik had mijn pony GELIJK teruggetrokken als ik ingeschreven zou staan... Schijnheilig
nee hoor, een meisje dat ik ken is zo stoer om mij even heel trots te gaan vertellen dat de pony's van hun stal allemaal gevallen zijn. gewoon doorracen want hij kan nog makkelijk lopen. daarbij was het onzin want ik heb van 10 anderen gehoord dat ze helemaal niet gevallen zijn... Verward maarja dan ben je stoer.... daarbij moest de finale 11 keer over (oh ja? dan weet ze alweer meer dan ik want dat is niet gebeurd!!!)

geloofwaardig he? dit is duidelijk weer een pennymeisje verhaal he? en dat terwijl ze toch die leeftijd een beetje voorbij dacht ik.. Knipoog

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:28

Eigenlijk moet je dan boos worden, als ze dat trots verteld... Zo van "waar zit jij met je hoofd, dat is hartstikke gevaarlijk hoor en helemaal niet leuk ofzo", zoiets... Want het is natuurlijk ook niet leuk als alle pony's van de stal pleuren, ik vind iig al was het waargebeurd dat je daar niet mee te koop moet lopen, best wel sneu als je daar trots op bent. Tong uitsteken Leert ze het ook meteen af, sterke verhalen vertellen, als je vervolgens zegt dat het dus niet leuk maar gevaarlijk is. Schijnheilig

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 10:59

ja dat dacht ik ook.... nou dan vind jij dat dom zegt ze dan... Verward Verward Verward
ben jij gestoord ofzo? nou misschien wel.... dat soort antwoorden weet je wel.. Boos!