paard Sirocco geruild

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

paard Sirocco geruild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 10:46

Voor een tijdje terug stond hier op het forum dat M haar paard Sirocco wel wou ruilen voor een haflinger. Er zijn toen een hoop reacties gekomen van dat je dat toch niet doet enzo. Toevallig was die haflinger van mij en ik heb nou dus Sirocco. Zij wou graag een pony die ze wel een keer een dagje kon laten stil staan en ik wou heel graag een paard waar ik mee de springsport in kan. De ideale ruil dus. We hebben er alle twee wel veel verdriet om gehad hoor, maar we hebben elke week contact via de mail en we zoeken elkaar regelmatig op. En ondanks dat hij eigenlijks is afgekeurd (ocd) doet hij het geweldig en hij heeft nergens last van. Dus ik wou alleen maar even zeggen dat we alletwee heel blij zijn met deze ruil, maar dat we er alletwee ook wel verdriet om hebben gehad.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:48

Mooi opgelost dus . Allebei veel plezier met je nieuwe paardjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:59

Ik denk dat veel bokkers dachten dat ze het paard zou ruilen bij zo`noude gemene handelaar die haar paard dan weer zou doorverkopen.. Denk dat ze er zo`n soort beeld van hadden

Hartsikke fijn dat jullie ook gewoon contact hebben..!

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:22

Ik heb ook eens een paard geruild van mij tegen een ander kreeg ik ook veel commentaar op! Maar alles is ook goed gekomen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:31

Leuk dat jullie het zo op hebben kunnen lossen

Hoop dat jullie er veel plezier van hebben, en het lijkt me ook heerlijk om te weten waar en bij wie je paardje staat en dat ie het goed heeft...

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:36

goede oplossing!! allebei nog gefeliciteerd met de nieuwe aanwist en veel plezier ermee!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:07

prima toch, makelijker kan niet, jullie alle twee blij, paardjes blij, en je heb nog contact, mooier kan toch niet, veel plezier ermee

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:08

Het is toch jou paard. Doe er mee wat je wilt doen, als je maar eerlijk tegenover ze bent!! toch????

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:41

Wanneer beide partijen tevreden met de ruil is er toch niks aan de hand?

De paardjes zijn, als ik dat zo lees, beiden goed terecht gekomen en maken de eigenaren gelukkig.

Veel plezier met je nieuwe paard!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:04

Goede oplossing.
Veel plezier en geluk met je nieuwe paardje Haha!