Onderlinge wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 22:01

Vandaag had ik voor het eerst een onderlinge wedstrijd met Pjelk. Bij het inrijden liep hij echt super. Voor het eerst in draf aan de teugel en heel mooi ontspannen. Het had me wel leuk geleken als dat ook in het proefje gelukt was maar helaas had ik door de snelle opeenvolging van onderdelen niet veel tijd om het te proberen. Bovendien moest ik bij binnenkomst haast meteen beginnen terwijl we normaal nog wel even wat rondjes mogen stappen en draven voordat het proefje echt begint.
Maar goed, het proefje ging wel redelijk. Het voelde niet heel goed maar toch hadden we 161 punten wat toch best redelijk is. Mijn vader had nog gefilmd en wat is het leuk om te zien dat wat heel moeilijk voelde tijdens de proef (grote volte in galop) er best makkelijk uitzag. Verder zag het er wel goed uit. Dat is alweer een troost en de volgende keer rijden we gewoon WEL aan de teugel! (hoop ik Haha! ).

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:13

Goed zeg!

Gewoon lekker doorgaan met oefenen en wie weet kan je hem de volgende keer wel nageeflijk houden!

WEl fijn dat je vader heeft gefilmd, kan je mooi de opmerkingen op je protocol tegelijk met de film doornemen.
Als je een beetje een goede jury had kan je daar heel veel aan hebben!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:19

Toch goed dat hij het al deed tijdens het losrijden, het aan de teugel lopen. De volgende keer zal het vast al wat lukken tijdens de proef!
Heerlijk dat je vader de proef kon filmen.
Daar kun je altijd zóveel van leren, ik hoop mezelf ooit ook nog eens op film te zien... maar dan heb ik er meteen een extra minderwaardigheidscomplex bij zoveel fouten als ik dan zie! *LOL*
Nou ja hopelijk valt het mee. Peter en ik hebben sinds kort een camera, Peter is de komende week vrij dus...
Who knows?
Succes met Pjelk Mellien, ging al super dit keer vond ik!
Trouwens..heb jij dat ook? Die voltes in galop worden bij mij als ik niet oppas al gauw eieren in plaats van voltes... *LOL*