Vandaag is het zover...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Vandaag is het zover...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 11:50

Zo meteen gaan we Megan wegbrengen Huilen . ze gaat naar Zeeuws-Vlaanderen, een springstal waar ze dan een tijd goed gereden wordt door een man en dan weer doorverkocht. Vind ik wel de beste oplossing, ze moet dan wel weer niet zo lang achter elkaar van huis veranderen maar ze past het best bij iemand als ik zeg maar en zo iemand kan de kuren er niet uitrijden, dus zo kan het allebei, eerst her-opvoeding en dan weer verkocht.
Ik ga wel mee, zodat ik weet waar ze terecht komt en vind het eigenlijk ook wel fijner om haar weg te brengen dan dat ze opgehaald wordt. Ben benieuwd hoe ze het doet allemaal, of ze sowieso de trailer ingaat Scheve mond

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:06

Sterkte Margje en veel succes bij het vinden bij een paard wat helemaal bij je past. Maar hoop wel dat het een welsh wordt. *LOL*

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:08

O margje meid. Gaat het toch gebeuren. Heel veel sterkte en hou je taai!

Groetjes van Tamaar

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 12:14

Dankjullie wel Lachen Tja Tamaar, zat er aan te komen he! Wel snel, hoorde het vanochtend pas Verdrietig
Greetje: dat weet ik nog niet...het liefst blijf ik bij de Welsh maar ik wil toch graag een paard denk ik, wil toch graag wat verder komen dan ik met Spot kan. Ik weet het, kan met Welsh ook, maar die zijn vaak toch wat kleiner. Het is maar net wat ik tegekom .

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 19:35

Nou, het is gebeurd en het viel me eerlijk gezegd wel mee. Het was echt verschrikkelijk weer, we moesten bij die stal nog een tijd wachten en dan sta je niet lekker met een wiebelende trailer met bang paard erin middenin de sneeuw en hagel en vooral storm...Maar zo gauw ze eruit was was ze eigenlijk heel relaxt, liep heel braaf achter die man aan naar de stal, ze stond nog in een tijdelijke stal en ze vond het eigenlijk allemaal wel best. Een meisje van mijn leeftijd gaat 'r nu rijden, iig voorlopig en dan is het de bedoeling dat mijn dressuurcrack als springpony naar Zweden gaat Scheve mond Is weer eens wat anders! Heb er wel vrede mee, dat meisje had er echt zin in en hij is gewoon heel professioneel dus die zorgen er zeker wel goed voor.
Is wel heel raar om zomaar weg te rijden daar en haar achter laten. Toen we even onderweg waren wou ik wel terug, om nog eens goed afscheid te nemen, vind het zo erg dat die beesten helemaal niet weten dat ze je voor het laatst zien...Spot is echt heel erg over haar zeik, staat rondjes te rennen in haar box en kan alleen maar heel hard hinniken...Heel zielig.