Dipje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Dipje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 21:53

En ik neem geen chipje! Verdrietig

Ah, neeeeeee... het valt wel mee, maar het blijft vervelend. Die etter van een Joop weer hè...

Vorige week begon hij opeens met zodra ik opstapte keihard aanspannen, rug wegdrukken en maar té hard lopen, een béétje irri vond ik het, maar goed. Na tien minuutjes was hij dan wel weer ok en liep hij lekker. Niet helemaal je van het, maar voor mijn gevoel ontspannen en ook weer niet. Want hij bleef rondjes rennen, maar wel netjes veren, grote passen, netjes nageeflijk etc. Ik vond het allang best want ik kon hem iig nog wel plaatsen, maar... De echte dip kwam 3 dagen terug. Hij wilde gewoon niet meer, zat te trekken en te rukken, echt klieren gewoon. Uiteindelijk kreeg ik hem er dan wel door, maar dan was het nog niks. Dus ik reed hem eigenlijk helemaal niet lang, meer een beetje het 'ik heb er op gezeten' gevoel. Helemaal niks, maar goed, anders had ik hem door de bak gemept na een tijdje, en omdat ik absoluut geen idee had waar het aan lag leek het me verstandiger hem gewoon weer lekker binnen te zetten. Gister had ik les, en ja hoor: tong over het bit. Dat heeft meneer al járen niet meer gedaan! Nah goed, neusriem gaatje strakker. Ik dacht wel even terug aan mijn aansnoerneusriem tijdperk (tot een halfjaar geleden, dus wie weet lag het daar aan) en vond hem een beetje zielig. Dat vond hij duidelijk ook, en dat liet hij merken ook. Bokken, racen, brullen, trappen, echt alles deed hij. Na drie rondjes was het al gewend en kon ik eindelijk een beetje rijden. Naja, of iets wat er voor door moest gaan. Het ging nog steeds gewoon str*nt, echt helemaal niks. Hij liep de hele tijd te etteren en te zeuren en te zeiken (letterlijk ook nog, gaat hij zo stilstaan midden op de hoefslag en komt er toch een waterval uit... zo!) echt strontvervelend. Ik had mijn handen vol, en mijn instructeur ook (daar krijgt hij voor betaald!). Het was nog steeds niks, maar het werd al wel iets beter. Hij heeft gewoon zijn dipje ofzo, en ik hoop maar dat het snel over is, anders hang ik mijn correctiebit erin, sperriem er weer aan en neem ik wieltjessporen! Neuh, ik denk dat ik dat ook niet doe, maar dat ik dan echt aan het houten hobbelpaard ga. En een stokpaardje voor erbij... Ik voelde me al 2 weken zo'n kluns, kon nauwelijks die enorme reuzepassen van hem uitzitten, kreeg m niet bij elkaar gereden... Nu weet ik dus dat het niet aan mij ligt (of nou ja, niet direct), en dat ik de komende dagen weer flink wat te doen heb. Volgende week maar weer beter!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:17

Nou Laui, dan zit dat zeker in het weer.
Fitz is helaas afgelopen zondag in een dipje terecht gekomen (kon hij dat niet een week later doen, grrrrr......) en de hele week is het al huilen met de pet op.
Overal van schrikken, mij proberen te lanceren (nog niet gelukt Haha! ) en opeens weer doen alsof hij nog nooit van rechterlengtebuiging heeft gehoord.
Morgen er weer op, ik ben benieuwd ......

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:47

Dan zit het echt in het weer *LOL* Maar wij beginnen net weer een beetje uit het dipje te komen Haha!
Ik heb vandaag echt weer een keer superlekker gereden! Party!!

Succes met jullie paardjes, ik hoop dat ze morgen allemaal weer fijn lopen(ook die van mij) *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:24

Hmm.... Bij mij zit er iets positiefs in de lucht, misschien moet je een vakantietje bij mij doen Laui? *LOL*

Maar wel klote, je doet zo je best en wat krijg je? Een bok na!
Maar niet getreurd, straks gaat de zon weer schijnen, letterlijk en figuurlijk zeg maar.
Misschien moet je een dagje echt helemaal ontspannen, lekker een hele lange rit maken Verward En dan de dag erna weer met frisse moed beginnen ofzo.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 12:35

Ik heb m gister maar lekker gelaten voor wat hij is, ik zag er als een berg tegenop (al de hele tijd) en hij was de hele dag buiten eweest, dus ik had t wel gezien.
Vandaag eens kijken of hij nog iets wil doen, en anders is het weer pech. Morgen lekker op ontdekkingsreis door t bos en dan maar hopen dat het weer over is. Volgens mijn instructeur moet ik júíst rijden, maar ik krijg zo'n *blech* gevoel, zie er tegenop en heb ook absoluut geen motivatie. Ik weet nl dat ik hem niet af mag rossen, wat ik echt het liefste zou doen. Lopen kreng! En omdat ik dát niet mag, en omdat het absoluut niet werkt en omdat ik niet zou weten hoe ik het anders op moet lossen doe ik dan maar weer niks... Lekker motiverend allemaal, maar goed, vanmiddag weer proberen en dan maar eens zien of het gaat lukken. Ik hoop maar dat hij een beetje een paar leuke momentjes heeft en niet nog erger gaat klooien vanwege de storm! Lips are sealed