Ik zou zo graag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Ik zou zo graag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:10

Hallo iedereen,

Ik heb een lievelingspony: Queen. Ik zou haar heel graag willen kopen. Maar ik heb geen geld genoeg!!! Huilen Huilen Huilen Iemand tips? Ikke ben pas 12 dus werken mag ik nog niet Huilen

Grtz, Jennifer


Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:31

Wel ik weet het! En ze is heel duur en men ouders willen niet al te veel bijleggen! En ik weet ook wle dat ik der met de aanschaf alleen der nog heel lang nie ben! Daarom vraag ik ook tips!


Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 12:40

Jah ok ok. Maar dat is mijn vraag net. Hoe kan ik nu al geld sparen? Want ik mag nog niet werken maar ik wil al sparen. Iemand tips????

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 13:08

Jah Owk daar was ik al mee bezig! Maar toch bedankt voor de tips! Nog tips?

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 13:21

Wacht ff Kristie. Dat is een misverstandje. Het is mn lievelingspony maar niet mijn verzorgpony helaas.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 13:26

Ze staat inderdaad op een manege en die is nu veel te ver weg. Ik ga der iedere week rijden maar ik kan der niet iedere dag naar toe.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 15:14

Owk!!! Really Thanx!!! Ik doe men best! As ik ooit et paardje heb dan kome jullie et as eerste te wete en ben ik jullie eeuwig dankbaar!!! Tips zijn nog altijd welkom ast maar niet zoiets is as de bank berove want da doe en kan ik nie!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:40

Jah ok! Maarre ik heb al 15 verzorgpony's en ik weet wat het dus inhoud. Iedere dag ga ik derheen! En ik heb veel tijd voor ze! En weet dus wat et inhoud! Maarre ikke kan nie me de bus naar de manege gaan omdat der geen bus tot daar rijd!!! Enne ik ben gek van haar!!! Ik ben gewoon verliefd op der!!! Ik heb al te veel tegenslag gehad met pony's. Nu wil ik haar hebben en ze mag gewoon niet weg!!! Enne weien en stal hebben we al! Andere paarden voor mee in de wei ook!!! een hoefsmid ook (onze buurman => is ook een goede kennis van ons!) Dus alleen mn paardje nog. Enne ohja. Hooi en Stro krijgen we van de boer een beetje verder! Nog iets wat egt noodzakelijk is????

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:52

Mijn ouders willen wel, maar ze vinden het een beetje duur, en ze denken dat we niet meer op vakantie kunnen gaan omdat we die pony hebben. Terwijl ik al heel veel kennissen heb die zeggen dat ze de pony dan graag willen bijhouden. Dat zijn ook mensen met paarden. Enne met school alles ok. Ook al heb ik school ik kan nog iedere dag naar de verzorgpony's gaan. En daar moet ik nog een stukje heen met de fiets. Mijn eigen pony kan ik achter ons huis zetten omdat daar een hele grote weide ligt!!! Dus daar kan ik gemakkelijk iedere dag heengaan!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:55

Ow Ja! Als der nog iemand is wat wil sponsoren........ Laat maar horen hé!!! Met €1 zou ik al kweet nie hoe blij zijn!!!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 20:00

Jah, lach me nog wat uit ook! Sorry maar echt waar. Jullie hebben jullie paard wat je wilt en makkelijk praten. Ik niet en ik leef met de schrik dat de pony ineens aan iemand anders verkocht zou zijn! Dat zou mijn dood zijn weet je!!! :'(

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 20:21

Ok Iedereen! Omdat iedereen mij voor gek verklaart en denkt dat dit voor iedereen een droom is als je 12 jaar bent het hele verhaal dan maar:

Ik was zoals iedere jonge paardengek aan het zeuren iedere dag voor een pony. Zonder resultaat natuurlijk. Maar ik kreeg een pony waar ik iedere week op mocht rijden en waar ik de enige berijdster van was. Alles goed. Tot ik dan op vakantie ging. De mensen beloofden mij vanalles. Na je vakantie mag je wedstrijdjes dermee gaan rijden, je mag met em lopen op keuringen, .............. Ik heel blij. Echt die mensen vonden me geweldig. Niet om op te scheppen maar zo deden ze tegen me ik mocht egt alles met die pony gaan doen. Ik kei kei kei blij dus! Ik kwam terug van de vakantie. En ik hoorde nix meer van die mensen. Ik was gek van die pony en ik dacht na de vakantie kan ik em eindelijk weer zien. Ik hoorde nix van die mensen en tegen de mensen van de straat zeiden ze ook nix meer over de pony. Ik heb der ook nooit meer iets van gehoort. Dus toen ik na een tijdje toevallig hoorde dat de pony ook te koop stond was ik der kapot van!!! Ik heb weke gehuilt. Ik begon weer iedere minuut te vragen voor een eigen pony. En ineens zeiden mijn ouders dus: Ja we gaan kijken voor een pony!!! Ik was in de wolken! Nog verdrietig maar ze hadden me belooft dat ik in de lente een pony zou krijgen! Geweldig! Op een stal gevraagt naar een pony. En ja hoor! 1 perfecte pony voor mij gevonden!!! Queen dus! Mijn grote schat!!! Ok mijn ouders de herfst en de winter aan het beloven en aan het plannen en alles! Echt alles in orde aan het maken! Dus ze meenden het mja ze hadden het deze keer echt belooft en niet gezegt we zullen wel zien. Dus in de lente gingen we kijken wanneer we de pony gingen kopen en alles ook nog ok! En we hadden eigenlijk bijna beslist wanneer we de pony gingen halen en ineens zeiden mijn ouders: Neen we willen niet meer dat je een pony krijgt. De pony is op zich te duur! Terwijl het maanden ervoor wel nog goed was en toen wisten ze de prijs ook al! Dat hadden ze net allemaal ingepland! Het geld geregelt enzo! En ook ze hadden schrik dat ze niet meer op vakantie konden gaan omdat ik die pony had!!! Maar we hadden al gevraagt aan kennissen en we hadden al zeker 5 adressen waar de pony heen kon als wij op vakantie gingen! Ik kwaad! Ik heb weken proberen te praten met ze. Toch weer over te halen zoals enkele maanden geleden. Maar niks :'( Na een tijd zeiden ze ineens dat als ik het geld voor de aanschaf van de pony dus nix wat daarbij komt bijeen kon krijgen dat het ok was! Alles wat voor de rest moet is geen probleem! Alleen het geld van de aanschaf van de pony!!!! Daarom probeer ik dit ook. Maar ik wou het zo proberen maar omdat niemand het echt begrijpt en Amethyst me helemaal heeft overgehaalt om het hele verhaal te vertellen!!! Dus hier was mijn verhaal. Ik hoop dat jullie dit beter begrijpen!!!! Ik ben Amethyst voor altijd dankbaar ook al helpt dit misschien toch niet echt! Ik heb eindelijk mijn verhaal durven doen!!!

Groetjes, Jennifer (=> Queengekje)

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 09:54

Ik hoop dat jullie me nu een beetje begrijpen!!!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:41

Dat is een goed idee, maar het probleem is bij mij is er niemand in de buurt wat de pony zou willen meekopen en zoveel geld kan ik per jaar niet sparen. Maar ik ga het toch eens vragen! Bedankt voor de tip alvast!!!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 11:33

Wel, mijn ouders hebben schrik dat ze niet op vakantie zouden kunnen gaan omdat ze denken dat niemand voor mn pony wil zorgen. Terwijl der al enkele mense gezegt hebben dat ze dat graag willen doen!!!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 11:43

Zucht, ................. Ik dacht dat iedereen me wel een beetje zou begrijpen na men hele verhaal. Ik weet ook wel een eigen paard is een droom van ieder meiske van 12 wat van paarden houd. Maar als de ouders et maande ok vinde. En dan van de 1 op de andere dag nie meer mag. Dan snap ik et nie. Ik sta echt voor een raadsel en had gehoopt dat iemand misschien een goeie tip zou hebben.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 22:48

Ok egt niemand een idee????

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 10:12

Jah ok!!! maarre helaas in België kan je niet echt een krantenwijkje nemen!!! Helaas dus. En ik begrijp iedereen wel. En ik snap dat niemand me echt kan helpen omdat niemand echt met dat probleem zit of heeft gezeten. Nee ze staat niet serieus te koop. Maar over een paar jaar is zij te oud voor me en zal ik een jongere kope. Dan mag ik der nie meer kope omda ze te oud is!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 10:13

Maar begrijp dat niet verkeert. Ze is nu 7 jaar!!! Dan is ze misschien 11 en ik 17 bijvoorbeeld. En dan willen men ouders toch dat ik een jonge pony van dan 7 jaar ofsow kooop. En ik ben nu eenmaal dolverlieft op der!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 12:49

Jah jah ik weet het. Pony's kunnen oud worden. En ik weet ook dat er meerdere zijn. Maar daarom deze berichten e! En nee ik verwacht geen geldpot aan het einde van de regenboog met een routebeschrijving dernaartoe. Maar ik zoek gewoon tips. Misschien mensen wat ook precies hetzelfde hadden en dat hadden kunnen oplossen.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:14

Ja ok ok ok. Maar die verzorgpaarden zijn Shetlanders en kunnen niet bereden worden. Niet dat mij dat wat uitmaakt. Maar ik wil gewoon graag die pony!!! Sorry maar ik ben nu eenmaal een super koppig mens wat blijft doorzetten!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 10:10

Ok mensjes!!! Dankzij jullie ben ik overtuigt. Ik ga nog eerst heel wat jaartjes sparen. Dan kan ik dan van men eigen een paard kopen (of 2 as et kan) Heel erg bedankt iedereen!

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 22:01

Nope. Ik lees de penny al heel wat maanden niet meer. Vond het een beetje saai worden. Ik ben overgestapt naar Bit, Hoefslag enzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Sterrenpony, wend2009 en 41 bezoekers