Mijn verzorgpony heeft een fanclub :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Mijn verzorgpony heeft een fanclub :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:05

Sta ik gisteren Dimple te poetsen, een shetlander dus hoog knuffelgehalte, zitten er constant een paar meisjes om hem heen te hangen. En maar aan hem zitten en op hem hangen. Ook vragen waar ik al mijn spullen gekocht heb en of ze heel eventjes mogen rijden. Nee, want ik mag er geen vreemden op laten. Dus vraag ik of ze wel even van hem af willen blijven. Nou, dat gaat een paar minuten goed en dan hangen ze weer allemaal aan hem. Toen wou ik dus gaan rijden. Gaan ze allemaal mee lopen en aan hem blijven hangen en de teugels vasthouden. Ik heb ze met moeite af weten te schudden, maarja. Het blijft vervelend. Sorry, maar ik moest het even kwijt! Zijn er hier meer mensen met een pony/paard die gestalkt word?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:12

hahaha dat heb je met shetten Haha! . Krijg je standaard een hele pennyclub bijgeleverd Haha! . Gelukkig valt dat bij Evita enorm mee, alleen als ik naar de manege ga gebeurt het wel eens dat ik word lastiggevallen, ik namelijk vroeger eens enkele kleine meisjes er zonder zadel opgezet en nu vragen diezelfde soms wel eens als ze nog eens erop mogen Haha!

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:15

Karel heeft dit ook. Is een grote fries. Als ze dan aan het begin van de oprit staan schreeuwen ze wel eens of ze verder mogen komen en 'm mogen aaien.
Ja hoor, dat mag. Komen ze dichterbij, vinden ze 'm toch wel groot en eng en meestal hoeft dit dan niet meer Haha!

(Karel is 1.68, stevig gebouwd en heeft grote hoeven Haha!)

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 15:28

Dimple staat dus op een manege en ik vind het zo sneu om die meisjes af te bekken om ze op afstand te houden. Dus heeft iemand een vriendelijke oplossing?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:29

de shet op commando leren bijten en stampen en ut dan stiekum doen Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:33

Dimple van Reigersburgh? Da's een oude bekende van mij!
Toen ik er kwam was hij nog niet zou oud maar da's al 13 jaar geleden, hij zal inmiddels al een aardige leeftijd hebben Lachen
Staat hij nog steeds bij Speedy in de stal?
Cute pony is het !!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:09

Hehehe nou leuk van die ministalkers zeg hehehe je zou bijna een bodyguard gaan inhuren Nagelbijten / Gniffelen

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:33

Vragen of ze de pony willen knuffelen als jij er niet bent... en er dus ook geen last van hebt?

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 22:41

Sjimmy schreef:
Dimple van Reigersburgh? Da's een oude bekende van mij!
Toen ik er kwam was hij nog niet zou oud maar da's al 13 jaar geleden, hij zal inmiddels al een aardige leeftijd hebben Lachen
Staat hij nog steeds bij Speedy in de stal?
Cute pony is het !!


Hij is ondertussen 27 jaar volgens mij. Hij zit er nog best jong uit, hij begint alleen grijs te worden onder zijn voorlok. Hij staat nog bij Speedy in de stal, die twee zijn onafscheidelijk!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 12:02

ja grappig maar soms ook heel vervelend
olivia is ook altijd het slachtoffer van kleine kinderen als ze op wedstrijd is!

roosiej
Berichten: 54
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:10

lijkt me echt heel irritand :S hmm... gewoon keihard weg race Tong uitsteken Knipoog

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 23:11

Keihard wegracen gaat niet met hem. Hij is oud en mag niet galoperen met iemand op zijn rug Knipoog