Yesssss! Broertjes vallen soms wel mee!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Yesssss! Broertjes vallen soms wel mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 18:59

Normaal kan ik hem wel schieten maar nu!!!

Komt ie net bij zijn vriendin vandaan,
haar vader is voor een tijdje terug gescheiden en gaat nu weer samen wonen met een ander vrouwtje...
Lekker boeien zal je wel denken.

Maar ja, nu moeten er 2 huishoudens bij elkaar gestopt worden dus dat betekend grote opruiming!

En wat neem dat aller, aller, aller liefste broertje van mij mee?

Een gloednieuwe BR jas! Party!!

Tja, dat ding had fl. 350,00 gekost maar ze heeft hem in anderhalf jaar maar 2 keer aangehad dus moest hij maar weg,
inmiddels heb ik mijn niet-paardenliefhebbende broertje schijnbaar zo gehersenspoeld dat hij het BR tekentje herkende en gelijk aan mij dacht!

Hihihi, hij is echt wijs, mooi kleurtje blauw, past mooi bij de groene, lichtbruin met witte, donkerbruine en maisgele BR jassen die ik al had! Cool

Nu zit hij even in de wasmachine, die vrouw van wie die was rookt als een ketter, heb hem net even gepast en hij zit perfect maar ik ruik nu ook als een gerookte paling Misselijk
Maar goed, daar kom ik wel overheen natuurlijk Knipoog Tong uitsteken
Vraag me wel af wat zij nou met een paardenjas moet,
ze heeft voor zover ik weet nog nooit op een paard gezeten...

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:13

Wat goed!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn vader al zo ver dat hij leerspul uit een rood potje voor me meeneemt van bepaalde beurzen. Ik vreet dat spul bijna en hij ziet het wel eens. Dat vind ik ook wel heel goed van mijn vader die paarden analfabeet is(zie onderschrift).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:13

Haha, ik wou dat ik zulke familie had. Wij een jas kopen, ziet mijn vader t prijskaartje, enige wattie vraagt: issie goed? Issie ook, maar ik moest wel lahcen... Voor zijn part stond er Dani op (was ik ven van), dan kostte het ongetwijfeld net zoveel en was het k*t kwaliteit... Dat was mijn Kyra K jas, daarna nog een Kyra K jas gekocht, ook een goeie, maar wel wít, dat was een bummer, dus ik moet toch maar eens een nieuwe kopen... heb alleen een sch**thekel aan de prijskaartjes, ik vind dat zo belachelijk!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:30

Haha heeeel herkenbaar!!
Bij ons op stal hingen op nog maar twee staldeuren bordjes waar je met krijtje op kon zetten hoeveel je paard at en wat enz.
Eventueel bijzonderheden als kreupel of zoiets.
Handig die dingen!
Maar de andere stallen hadden nog niet zo'n bordje...

Toen de stalhoudster jarig was kwam Peter met een goed idee!
Hij is filiaalhouder van Blokker en nam voor haar dus van die bordjes mee voor de rest van de stallen...
Hij heeft ze nog zelf opgehangen ook haha.
Heel luxe met gekleurde krijtjes, waar het dochtertje van vier daar heel blij mee is grijnz.
En een grote box, een soort poetsbox, deden ze weg bij Blokker omdat die iets beschadigd was of zo, die staat nu bij ons op stal als "algemene opslagruimte" haha. Kan troep in.

Peter als leek heeft toch wel 'oog' voor dingen.
En hij wordt steeds minder leek! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:44

Jij verschrikkelijke mazzelaar ik ben ook verder NIET jaloers hoor Verdrietig .

Ene er niet teveel mee showen hoor Clown .

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:56

Wel leuk van je broer maar toch vind ik het een vies idee om een jas van iemand aan te hebben die je niet errug goed kent . maarja als je en jas in de winkel koopt weet je ook niet wie hem nog meer aan heeft gehad. het is meer het idee denk ik.

Dus broertjes kunnen toch wel leuk doen ??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:59

Ik denk dat ze voldoende vertrouwen in haar broer heeft dat ze ervanuit gaat dat hij niet met vieze meisjes gaat, grinnik.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 17:55

Wat ontzettend leuk zeg, ik wou dat ik een broer had! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 20:49

Whahaha,
ik denk dat die jas schoner bij haar vandaan is gekomen als wanneer ik hem 1 weekje fanatiek bij de paarden gebruik }>

Vandaag was hij schoon en droog en ben er net al even mee op pad geweest,
leuke bijkomstigheid is dat hij ook nog waterdicht is! Haha!
Had ik gister nog niet gezien!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:54

Whaaagh, dat wil ik ook wel, ben gek van jassen en ook vooral van BR. Al heb ik er twee van Mountain Horse en één van BR op het moment, maar boeien. Ik baal nog steeds als de spreekwoordelijke stekker dat mijn BR-jas toen met dat ongeluk kapot is gegaan... Als ik mijn stalgenootje met die van haar zie lopen, word ik helemaal jaloers!!! Boos!