Candy op de manege!! En Oncie problemen met het zadel :-(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Candy op de manege!! En Oncie problemen met het zadel :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 22:44

Jeetje, wat stom!! Boos! Boos! Boos! We hadden een gigantisch lang verslag getypt die nog niet eens af was, is ineens de hele tekst weg!! Boos! Boos! Boos! Maarja, dan maar ff een heel kort verslagje.

Candy staat dus sinds vandaag op de manege! Van de eigenaren mocht het nu al, dus hebben we d'r vanmiddag opgehaald. Ze is erg lekker op d'r gemak en morgen gaat ze voor het eerst in de bak. We zijn heel benieuwd hoe het gaat! Party!! Ze krijgt het hier vast heel erg naar de zin. Iedereen op de manege vond d'r iig al heel erg leuk. Lovers
Met Oncie was het vandaag wat minder. Ze was al wat moeilijk met opzadelen, maar vandaag was het wel heel erg. Als ik het dekje al oplegde werd ze al heel boos en een beetje gestresst. Toen ik met het zadel kwam, werd het wel heel erg. Met heel veel moeite opgezadeld en aangesingeld. Ook het hoofdstel accepteert ze heel slecht. Lukte me niet vandaag. Daar heeft mijn instructeur weer mee geholpen. Het opstappen gaat gelukkig wel weer wat beter. De les ging vandaag niet goed. Heb wel wat meer gedraafd, maar pakte het bit heel erg vast en liet het absoluut niet los. Erg raar, want zo was ze eerst helemaal niet toen ik haar bij die andere mensen reed. Mijn instructeur kwam dichterbij en voelde aan het zadel. Eerst lag het alleen bij de schoft een klein beetje krap dus moest ik wel kijken voor een ander zadel of dat dit zadel werd aangepast. Maar er was niet veel haast bij. Maar dat was vandaag wel anders! Hij was bij de schoft heel erg krap en achteraan bij de kussens ook. Maar in het midden was er veel te weinig druk. De druk was dus heel slecht verdeeld. Arm paard! Scheve mond Morgen gaan we meteen de zadelmaker weer bellen en kijken wanneer hij langs kan komen. Zo snel mogelijk iig. Ik ga morgen dus niet rijden. Laat d'r wel lekker los. Vind het echt sneu voor Oncie. Nog maar een paar dagen hier en dan al zo'n pijnlijk zadel op! Gelukkig was ze na het rijden nog wel even lief, dus was ze niet boos op me. Ben blij als er weer een goed passend zadel op ligt!

Groetjes Monica en Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, RS11, YandexBot en 2 bezoekers