Veulen naar veulenveiling.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Veulen naar veulenveiling.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:31

Ik was vandaag eventjes naar Josa en haar veulen, Zario,
Vertelde de eigenaar dat Zario naar de veulenveiling van 11 september in Oirschot gaat. Hij is bij de laatste 40 van de 600 die zich hadden opgegeven!
Wel goed hoor! haha! Alleen tja ze gaan 7 augustus samen naar de Gerdine Hoeve in Oirschot om ze gereed te maken voor de veiling. das wel balen. maar ja! Ik ben benieuwd!

Nog even een fotootje, maar hier is ie net een week oud (nu is hij 3 maanden +-) en staat mamma niet zo mooi erop. haha. Nu is het alweer een echt ebink!



Afbeelding

en nog één van voren

Afbeelding

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:43

wat een scheetje,ik hoop dat ie een lieve nieuwe baas krijgt.wat voor ras is het?

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:55

KWPN.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:58

Wat een poepie, eigenlijk jammer dat hij weggaat, maar toch een leukerdje. Blijft de mama wel bij jullie, of gaat ze mee naar de veiling om daarna mee terug te komen, of wordt ze mee geveild?

Liefs Ilse, en geniet van de laatste weken en dagen!

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 12:35

Ja het is op zich wel jammer dat het veulen weggaat, maar hij is een beetje irritant haah. En mamma heeft een beetje last van streken. En ja ik kan stuk makkelijker rijden als hij weg is. Maar zal hem wel missen. Moeder gaat we mee naar de veiling maar komt mee terug.