Pony voor krat bier, vol.2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Pony voor krat bier, vol.2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 17:30

[PP] De ultieme Penny-droom, vol.1.Pony voor krat bier!

Naar aanleiding van dit topic ben ik vandaag wezen kijken naar de krat-bier-pony. Ben erachter gekomen dat hij 'Romeo' heet . Ik vond het een heel leuk beestje, hij heeft alleen een maanoog, maar hij is er niet blind aan.

Ze hadden hem al gedeeltelijk te pakken gekregen, hij stond nu aan een pin. Hij kwam ook al aangelopen toen ik de wei in kwam. Je mocht alleen maar zijn neus aaien, en verder kwam je niet, maar hij is naar mijn idee niet echt 'wild'. Hij is nu ongeveer 1.15 hoog, best een chique ding, je ziet duidelijk dat er welsh inzit. Hij heeft blonde manen, en een hele grote witte bles, die ook over zijn neusgaten loopt, weet zo gauw niet hoe dat heet. Ik vond het best een aansprekend paardje, en ik denk dat er nog wel wat van te maken valt, er zat in ieder geval geen kwaad in!

Hoop dat ik mijn vader zo ver krijg om morgen mee te gaan!


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 18:53

Nou, ik vind hem eigenlijk wel errug schattug, al is het wel de bedoeling dat hij weer verkocht wordt zodra hij een beetje goed handelbaar is. Dus dan weten jullie dat alvast! Ik denk dat het, na een tijdje natuurlijk......nog best een leuke kinder/men/gezelschapspony kan zijn. Hij had, voor zover ik kon zien, best leuk lopen namelijk.


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 19:48

Denk dat het zo heet ja! Ik ga morgen even met mijn vader heen om te kijken of we hem op de trailer kunnen krijgen. Best spannend, aangezien we eerst een complete kas doormoeten, voordat je bij het weiland(je) komt......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, chanelle14, Claudia1993_, Em_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, Molfre, Robin_Rikkie, SemrushBot, Sintara, Vagabondo, vikawiek, xSimonee en 151 bezoekers