gelukkig dat ze niets heeft :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

gelukkig dat ze niets heeft :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 19:49

tjonge jonge het gaat ier wel goed zeg vandaag Scheve mond
eerst Benni mijn broertje had hem los gemaakt want hij was vergeten dat het hek open stond en ik liep om want pamba ken ik niet over de spoorlijn trekken Tong uitsteken dus benni racete keihard naar mij en pamba toe. dus ben ik even blij dat hij niet door de tuin is gerent (het is zo'n tuin met planten die ze verkopen)

en die net komen er 2 vrouwen aan de deur die aan het wandelen waren ja pamba is over het hek gesprongen Scheve mond dus ik er snel heen rennen en beni kwam van de schrik keihard aanrennen hij was echt helemaal van streek Ach gut dus mijn moedr benni vast houden en ik naar Pamba rennen nou ben ik blij dat ze zo makkelijk is ze stond doodnormaal gras te eten op het graspad daar Lachen en ze laat zich zo pakken altijd dus nu ook Haha!
dus ik met haar terug lopen zo door het hek nou en ik kijken of ze niks had maar ik kan dus echt niks vinden Bloos! ben ik even blij dat ze niets heeft Lachen
en dat hek dat is bijna zo hoog als haar schoft misschien een ietsje pietsje lager Scheve mond

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:34

Gelukkig dat ze niets heeft...., maar dat was natuurlijk wel even flink schrikken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:03

heb ik ook meegemaakt met mn pony, begon ze enthausiast te bokken bij t gallopperen, viel ik tegen n boom en rende zij richting huis over de weg
gelukkig was n man speciaal uit de auto gestapt om haar te vangen Ach gut
zulke mensen Lachen maken me dan wer vrolijk
want voor t zelfde geld was ze wel tegen n auto of vrachtwagen gekomen Verdrietig
gelukkig is t goedgekomen

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 16:24

ja ik ben ook zeker blij dat ze zo gemakkelijk is en dan heb ik nog een schaap die wel 15x in haar past nou ja 10 Tong uitsteken en die springt nog veeeel hoger dan haar gelukkig dat hij niet begreep dat ze had gesprongen anders was het nog ereger geweest want die gaat niet aan de kant voor een auto Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:37

Als ze zo in de wei ziet staan zou je niet zeggen dat ze zo ondeugend zijn Knipoog

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:11

haha ne ze is ook heel erg vriendelijk Lachen en makkelijk je hoeft haar nooit te vangen ofzo alleen soms heeft ze van die buien en dan moet je haar niet vangen maar dan onder het rijden dan gaat ze er expres vandoor door iets wat ze normaal nooit eng vind Tong uitsteken