Ketting gewoon acosiaal verwijderd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Ketting gewoon acosiaal verwijderd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 12:02

Sinds een paar weken kan ik van een goede kennis de bak gebruiken. Er groeit gras dus er ligt geen zand. De bedoeling was om er een aantal sprongetjes op te zetten. De grond is er alleen heel drassig, dus met dit weer kun je er echt niet op rijden.

Ik balken en standaards geregeld (niet nieuw) dat daar allemaal heen gesjouwt. Ik heb er nu een keer in gereden. En nu is er gewoon iemand die er zonder te vragen gebruik van maakt! Ik heb het gezien en nog iemand anders. De bak kon je gewoon afsluiten met een stroomlint, verder niks.

Nu heeft mijn vader er een ketting met slot voor gehangen, hij heeft dit wel aan die kennis vertelt en die gaf ons groot gelijk. Kom ik gisterenmiddag toevallig langsgefiets is die ketting met slot en al pleite! Er hing nog een schakel.

Ik had het sterke vermoeden en ik niet alleen dat diegene die er een paar keer gewoon in is gegaan dat gedaan had. Ik naar diegene toe om dat gewoon op de man af te vragen. Ik vind het gewoon al asociaal dat je gewoon een bak ingaat. En omdat die grond zo drassig was zitten er nu echt diepe kuilen in de bak, nu kanik dus niet rijden als het droog wordt, want die kuilen worden dan natuurlijk hard!

Diegene zei dat ze er maar een keer in is geweest en dat ze dat vroeger ook al altijd deed, nou toen lag er geen springmateriaal Boos!
Van die kennis mocht ik er best wat van zeggen omdat ik dingen heb laten maken, gekocht en heb mogen lenen voor in die bak te zetten!

Daarbij heeft diegene zelf een bak een 2 standaards om te springen en superveel wei. En ik heb met geluk een wei kunnen pachtten ( lees mijn profiel voor meer details) en dan kan ik er nu nog geen gebruik van maken. Boos! Mijn vader heeft nu een nieuwe (dikkere) ketting erneer gehangen...
Ben benieuwd hoelang die er hangt Scheve mond

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:20

echt banketstaaf van dat persoon... maar ben je er 100% zeker van dat diegene de schuldige is? Lachen

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 12:34

Nee, daar ben ik niet zeker van. Maar ik heb diegene ook niet beschuldigt. Ik heb gevraagd waarom ze gewoon een bak ingaat en of ze iets van die ketting afweet

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:44

iig wel lekker banketstaaf voor jou... regel je al die spullen verpest iemand je bak Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:54

MOet je een brommerslot kopen....ik had er één met ringen en een stalen draad erdoorheen die konden ze dan niet doorknippen met een betonschaar...

of zou ze een slijptol meenemen voor het rijden Knipoog Haha!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:05

Z'on brommerslot is wel fijn, maar te kort. Er moet een ketting hangen die 2 weipalen met elkaar verbind, die staan 1.20 m ofzo uitelkaar. Eerst moest je gewoon een stroomlint spannen. Die bak is goed verpest nu, er is een wals nodig om die gaten plat te maken. Als die grond weer droog breekt mijn pony de nek daar! Huilen En diegene zei dat die gaten gewoon door mijn pony kwamen! Ik heb er een keer in gereden en ik heb een d-pony en zij heeft een paard. Maar zij meent dat het gewicht hetzelfde is Clown